اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی:

آلومینیوم المهدی پیروز واقعی دیدار لیگ برتر در آمل بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: بازیکنان ما در واقع پیروز واقعی دیدار مقابل کاله مازندران از هفته نوزدهم لیگ برتر در آمل بودند.

آلومینیوم المهدی پیروز واقعی دیدار لیگ برتر در آمل بود

محمدرضا دامغانی پس از شکست سه بر دو مقابل کاله مازندران از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: باخت مقابل کاله مازندران را قبول ندارم.

وی افزود: به نظر من ما بازی را پیروز شدیم و باید این پیروزی را به کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم تبریک بگویم.

دامغانی با اشاره به اینکه بازی فوق‌العاده‌ای بازیکنانم مقابل کاله مازندران به نمایش گذاشتند، گفت: ولی نتیجه ظاهرا به سود کاله مازندران رقم خورد.

وی با اعلام اینکه ما پیروز اصلی این دیدار بودیم، ادامه داد: توپ آخر که باعث امتیاز برای کاله مازندران شد به نظرم بیرون زمین بود و امتیاز آن برای ما بود.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس با تاکید بر اینکه اعتراضمان را به ناظر بازی اعلام کردیم، گفت: من اصلا نتیجه سه بر دو به سود کاله را قبول ندارم زیرا بازیکنان ما فوق‌العاده ظاهر شدند.

وی در مورد تماشاگران آملی کاله مازندران اظهار داشت: این شهر از تماشاگران فهیم و والیبال‌فهمی سود می‌برد که بی‌امان به تشویق تیمشان می‌پردازند.

دامغانی در مورد بخشش جریمه کسر 10 درصدی بازیکنان این تیم که توسط مسئولان این باشگاه اعمال شد، عنوان کرد: این نظر به سیاست باشگاه برمی‌گردد آنها چنین تصمیمی گرفتند و باید همه تابع دستورات مسئولان باشگاه باشیم البته با توجه به بازی‌های باقی ‌مانده اگر عملکرد خوبی در زمین مقابل حریفان داشته باشیم و نتایج لازم را کسب کنیم این جریمه بخشیده می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول