اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری:

اقتدار ملی در 22 بهمن متجلی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: در 22 بهمن اقتدار ملی در سایه ولایت متجلی می‌شود.

اقتدار ملی در 22 بهمن متجلی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری ظهر امروز که در آستانه 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ساری سخن می‌گفت، سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری امام‌خمینی (ره) تبریک و تهنیت گفت و با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سراسر کشور به‌ویژه در مازندران اظهار داشت: در 22 بهمن اقتدار ملی در سایه ولایت متجلی می‌شود.

وی افزود: در 22 بهمن، حماسه ماندگاری در تاریخ جاودانه شد و شکی نیست که در این روز بزرگ، امت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی به‌ویژه مردم همیشه در صحنه مازندران به همراه اساتید و دانشجویان یک بار دیگر همگام با ملت با بصیرت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه می‌آیند و پشتیبانی خود را از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان می‌دهند.

نیازآذری تأکید کرد: با وجود تحریم‌ها و تشدید فشارها برای تسلیم ایران مطمئناً حماسه عظیم 22 بهمن در بیست و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی مردم یک بار دیگر در دفتر افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

وی همچنین به 17 بهمن و سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری اشاره کرد و گفت: 20 سال پیش این واحد دانشگاهی با کمترین امکانات فعالیت‌های خود را آغاز کرد اما با همت بلند اساتید، کارکنان و دانشجویان، این واحد دانشگاهی امروز به عنوان یک دانشگاه نمونه در منطقه سه مطرح است و تاکنون 32 هزار فارغ التحصیل را تحویل جامعه داده است.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول