اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-303

استادحسینی: اقتدار و عظمت ایران فردا به رخ جهانیان کشیده می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: 22 بهمن ماه مشروعیت‏بخش نظام جمهوری اسلامی در طول 34 سال پیروزی انقلاب بوده است و در این روز، ملت ما اقتدار و عظمت ایران را به رخ جهانیان می‌کشند.

استادحسینی: اقتدار و عظمت ایران فردا به رخ جهانیان کشیده می‏شود

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع «انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ضمن تبریک به مناسبت این ایام اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه هر سال پرشکوه‌تر از سال قبل در طول این سال‌ها برگزار شده است و ملت ما با وجود همه سختی‌ها و مشکلات با حضور در راهپیمایی 22 بهمن که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 است را جشن می‌گیرند.

وی افزود: حضور پرشور و شکوه مردم در راهپیمایی‌ 22 بهمن نشاندهنده وفاداری مردم و نماد وحدت و یکپارچگی مردم است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: افرادی در داخل و خارج به انتظار نشسته‌اند که مردم از انقلاب و نظام خود دست بردارند اما زهی خیال باطل چرا که این خواب هرگز تعبیر نخواهد شد.

استادحسینی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «در هیچ جای دنیا جشن یادبود و سالگرد انقلاب اینگونه مردمی نیست و این حرکت مردمی، عمومی و انقلابی ادامه دارد».

وی تصریح کرد: مردم بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با امام (ره) ، شهدا و ولی امر مسلمین تجدید پیمان می‌بندند و این بار نیز جهانیان را خیره خواهند ساخت.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز دشمنان با حرکات تفرقه‌انگیزانه در جامعه به واسطه عمال داخلی خود در تلاش هستند که امسال با انواع فشارهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی راهپیمایی را کمرنگ کنند؛ بنابراین تکلیف و وظیفه ما در برهه کنونی سنگین‌تر از سال‌های گذشته است.

استادحسینی تأکید کرد: امسال بر زن و مرد، پیر و جوان واجب است که در این راهپیمایی پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته حضور یافته و به میدان آییم و تا دشمنان بفهمند که ما همان فرزندان عاشورا و رمضان هستیم و هرگز دست از انقلاب نخواهیم کشید.

وی اظهار داشت: دشمنان امروز برای به چالش کشاندن ایران در آستانه انتخابات در تلاش هستند که میان وفاداران به انقلاب اختلاف ایجاد کنند و می‌خواهند فتنه‌گران و ورشکستگان سال 88 بار دیگر به صحنه بیاورند تا شاید از طریق آنها به اهدافشان دست یابند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: مردم هوشیار هستند و این افراد کاندیدای انتخابات سال آینده را با توجه به خصوصیات و ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری بیان می‌کنند محک خواهند زد و با تطبیق آنان با ملاک‌های مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری انتخاب خواهند کرد.

سردار استادحسینی بیان داشت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف هستند و راهکار خروج از این توطئه دشمن وحدت کلمه است و به فرموده ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «امروز تا روز انتخابات اگر کسی خواسته یا ناخواسته حرفی خلاف وحدت بیان کند خیانت کرده است».

وی تصریح کرد: وظیفه نخبگان در شرایط کنونی تبعیت محض از ولی مسلمین و سکاندار انقلاب و نظام امام خامنه‌ای تا رساندن این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) است و بدانیم که این امر جز در سایه رهبری به نتیجه نخواهد رسید.

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه تنها راه نجات تبعیت از ولی امر مسلمین و ایستادگی در برابر آمریکا است، گفت: امروز دشمنان دست مذاکره به سوی ایران دراز کرده‌اند و هدفشان حفظ آبرویشان در منطقه است چرا که تمامی طرح‌هایشان با شکست مواجه شده است.

استادحسینی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است بنابراین ما باید دشمنان خود را بشناسیم تا توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری مستأصل هستند آنها صادق نیستند و به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند و می‌خواهند ما را به پای میز مذاکره برند اما ما گول ترفندهای دشمنان را نخواهیم خورد و هرگز تن به این ذلت و خواری نمی‌دهیم.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ما با پیروی از امام و رهبر خویش دین خدا را یاری می‌کنیم و خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و دشمنان ناامید را ناامیدتر خواهیم کرد.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول