اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

آمادگی دانش‌آموزان و فرهنگیان دشتستان برای راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از آمادگی دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان برای راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

آمادگی دانش‌آموزان و فرهنگیان دشتستان برای راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: 22 بهمن یک روز ارزشمند در تاریخ کشور است و در این روز نظام جمهوری اسلامی استقرار یافت و نظام شاهنشاهی سرنگون شد.

وی افزود: بهمن هر سال یادآور خاطرات ماندگار دوران پرتلاطم و شیرین انقلاب و فرصتی است تا هر یک از عاشقان انقلاب در اقصی نقاط جهان بار دیگر با آرمان‌های بلند امام (ره) و اسلام تجدید عهد کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا می‌رسد که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار جهانی و منطقه‌ای قرار دارد و به کانون توجه اندیشمندان، صاحب نظران و ملل ستمدیده برای الگوگیری تبدیل شده است.

اسدی تصریح کرد: روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر این نظام مقدس هستیم و این پیشرفت‌های ارزشمند موجبات نگرانی و هراس دشمنان شده است.

وی ادامه داد: پاسداشت ارزش‌ها و معنویات و تبیین دستاوردهای این نظام برای نسل امروز امری ارزشمند است که امیدواریم در این مسیر موفق شویم.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از حضور باشکوه فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و افزود: بار دیگر شاهد حضوری بی‌نظیر توسط مردم در راهپیمایی فردا خواهیم بود و دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان آمادگی کاملی برای حضور در این مراسم دارند.

اسدی تصریح کرد: در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در حوزه آموزش و پرورش دشتستان برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از این مراسم‌ها انجام شد.

وی گفت: جامعه فرهنگی دشتستان با لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه و بصیر ایران زمین، دست در دست ایشان، محکم و استوار تا نابودی کامل دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، همچون آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس مکار و دیگر هم‌پیمانانش فریاد بر خواهیم آورد و بار دیگر جهان را متوجه ایران اسلامی می‌کنیم.

اسدی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند و به فضل خدا در راهپیمایی 22 بهمن این مسئله را اثبات می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول