اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان:

22 بهمن مظهر وفاق و اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان در بیانیه‌ای 22 بهمن‌ماه را مظهر وفاق و اقتدار ملی دانست و از مردم اصفهان برای حضور هر چه پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کرد.

22 بهمن مظهر وفاق و اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در بخشی از این بیانیه آمده است: 22 بهمن روز وحدت ملی مردم ایران و مظهر وفاق، اقتدار ملی تمامی گروه‌ها، احزاب، جمعیت‌ها و تشکل‌های وفادار به اسلام و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: مردم غیور و هوشیار ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در گردهمایی باشکوه سالگرد غلبه ایمان بر کفر، پس از 34 سال بار دیگر حماسه به یادماندنی و وزین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم می‌زنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 22 بهمن به عنوان نماد همدلی عمومی و وحدت ملّی مردم ایران اسلامی با حضور همه جانبه اقشار، اصناف و آحاد مختلف مردم تمامی نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و تلاش مذبوحانه برای صلابت شکنی و یأس آفرینی وابستگان آنها را نقش بر آب می‌کند.

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه این بیانیه تأکید کرد: امروز که انعکاس طنین فریادهای ضد ظلم و استکبارستیزانه و آزادی خواه ملت قهرمان ایران در بهمن تاریخی 57 از سوی ملت‌های مسلمان منطقه به گوش می‌رسد و گستره موج بیداری اسلامی به اقصی نقاط عالم رسیده است، مسئولیت ملت مسلمان و انقلابی ایران در پاسداشت گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی، این ودیعه الهی سنگین‌تر از قبل شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این برهه از زمان که مستکبران با تحریم‌های همه جانبه علیه نظام و ملت ایران با خیال خام خود در انتظار دیدن تأثیر این تحریم‌ها بر عشق این مردم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند ملت غیور بار دیگر اثبات می‌کند که آرمان‌ها و اعتقاداتشان همچون نظام‌های سلطه گر و مستکبران بر پایه پول و ثروت بنا نشده است و در سخت‌ترین شرایط نیز با پیروی از ولایت فقیه و حمایت از نظام شکوهمند جمهوری اسلامی در راستای رسیدن به اهداف والایشان محکم تر از همیشه گام بر خواهند داشت.

در این بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن دعوت  از تمام مردم ایران برای حضور در راهپیمایی امسال اضافه کرد: گروه‌های مختلف مردمی، جمعیت‌های مختلف سیاسی و گرایش‌های وفادار به انقلاب اسلامی می‌خواهد تا با بینش دینی و بصیرت سیاسی، لحظه‌شناسی و درک زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را در پرتو جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور برساند و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حمایت از خواسته‌های به حق مردم آزادی خواه کشورهای اسلامی و سایر نهضت‌های آزادی بخش با رهبر معظم انقلاب این رکن رکین و پایه اساسی نظام اسلامی، پیمانی تازه ببندند.

انتهای پیام/63008/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول