اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام مستأجران:

22 بهمن خط بطلانی بر آرزوهای مستکبران است /‌ حساب بی‌تدبیری‌های اقتصادی از انقلاب جداست

خبرگزاری فارس: یک کارشناس سیاسی گفت: دشمنان به دلیل اختلاف برخی مسئولان دچار اندیشه‌های طمع‌کارانه درباره نظام جمهوری اسلامی شده‌اند اما حضور پر شور مردم ایران همچون همیشه خط بطلانی بر آرزوهای دور و دراز آنها است.

22 بهمن خط بطلانی بر آرزوهای مستکبران است /‌ حساب بی‌تدبیری‌های اقتصادی از انقلاب جداست

حجت‌الاسلام مهدی مستأجران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به واسطه آرمان‌های انقلابی مردم شکل گرفت، اظهار کرد: این آرمان‌‌ها هنوز در متن انقلاب به محوریت ولایت‌فقیه وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود که مردم همواره در راهپیمایی‌های22 بهمن حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان به آرمان‌های انقلاب توجه کافی ندارند، افزود: و در طول 34 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد همیشه بگومگوهای ناشی از غرور و تکبر در میان مسئولان ما وجود داشته است اما این مسئله در حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران تأثیرگذار نیست.

مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور اصفهان با بیان اینکه مردم ما به راحتی دولت‌های بزرگ و مقتدری که با آرمان‌های آنها هم‌سو نباشند را کنار می‌گذارند، تصریح کرد: مردم ماهواره در مسیر آرمان‌های اولیه انقلاب که توسط امام خمینی(ره) بنیان و توسط رهبر معظم انقلاب نیز ادامه یافت، گام برمی‌دارند و اگر احساس کنند عده‌ای به هر نام و نشان از این آرمان‌ها غفلت کرده‌اند پرشورتر از قبل حضور خود در صحنه انقلاب را به اثبات می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن همیشه شرایط مطلوبی برای آینده انقلاب ایجاد کرده است، ادامه داد: امسال در سالگرد پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی این حماسه ملی عظیم پر شورتر از قبل تکرار می‌شود که طمع دشمنان را نسبت به سوء استفاده از اختلافات مسئولان را نقش بر آب می‌کند.

*‌ حساب بی‌تدبیری‌های اقتصادی از انقلاب جداست

مستأجران با بیان اینکه مردم ما حساب بی‌تدبیری‌های اقتصادی از را انقلاب جدا می‌دانند، تأکید کرد: ملت ایران شرایطی سخت‌تر از زمان کنونی مانند شرایط زمان جنگ را برای اسلام و انقلاب تحمل کرده‌اند و مشکلات داخلی اقتصادی  به دلیل بی‌تدبیری‌ها و مشکلات خارجی به واسطه تحریم‌ها بر آنها تأثیرگذار نیست.

وی اضافه کرد: مردم ایران چشم به موفقیت‌های انقلاب در زمان آینده دارند و در راهپیمایی‌های 22 بهمن بصیرت، آگاهی و توجه همیشگی به آرمان های انقلاب اسلامی را اثبات می‌کنند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول