اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری با هدف کاهش دغدغه‌های معیشتی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی با هدف کاهش دغدغه‌های معیشتی کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری اردبیل خبر داد.

تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری با هدف کاهش دغدغه‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی ظهر امروز در آیین جشن طلوع آفتاب که همزمان با افتتاح 46 پروژه شهری در سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: حدود 600 نفر از کارکنان و کارگران شرکتی اردبیل تاکنون تبدیل وضعیت به قراردادی شده‌اند که امیدواریم روزی را شاهد باشیم که تمام پرسنل شرکتی قراردادی شده و حمایت همه‌جانبه از آنها و خانواده‌هایشان به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: حدود 260 نفر از نیروهای جدید و در حال آموزش برای استخدام در شهرداری اردبیل مهیا می‌شوند که انتظار می‌رود با تزریق آنها شهرداری با توان کارشناسی و فنی بالا ارائه خدمات کند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت نیروها همچنان در شهرداری با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر ادامه دارد، یادآور شد: سال آینده برای شهرداری در تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی وسیع‌تر سالی شکوفا‌تر خواهد بود، چرا که شورای شهر با بررسی بودجه سال آینده شهرداری سعی می‌کند واقع‌بینانه پروژه‌ها را طراحی کند و برای اجرا در اختیار شهرداری قرار دهد.

زنجانی گفت: در توسعه عمران شهری تمام مناطق و سازمان‌ها بر اساس بودجه سال 92 مصمم هستند تا در یک خیز عظیم و حمایت همه جانبه در تمام حوزه‌ها به مردم خدماتی را ارائه کنند که در شان آنهاست.

این مسئول با گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب عنوان کرد: آنچه که به شیرینی‌های انقلاب افزوده است، خدمت‌رسانی بی‌منت مسئولان و خادمانی است که در تبعیت از فرمان ولایت فقیه مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و در اعتلای جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم سنگ تمام گذاشته‌اند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خانواده بزرگ شهرداری را خانواده خادم، دلسوز و با اخلاص توصیف کرد و بیان داشت: کارنامه درخشان شورا و شهرداری حکایت از روسفیدی این مجموعه‌ها در پیشگاه مردم در مسیر گستردگی خدمات و رفع بسیاری از انتظارات و نیازها دارد.

زنجانی با اعلام اینکه شهرداری در طول شبانه‌روز صدها خدمات ارائه می‌کند که غفلت از آنها می‌تواند مسیر توسعه شهر را با نارسایی روبرو کرده و حتی روند را فلج کند، افزود: امروز حضور این نیروها در سنگر کار و تلاش سبب شده است تا بسیاری از دغدغه‌ها و نارسایی‌ها برطرف شده و ما بتوانیم در مسیر شکوفایی بهتر گام برداریم.

وی برجستگی شورای سوم و شهرداران پر‌تلاش در این دوره را گستردگی سطح خدمات با رمز و رموز عادلانه و همچنین توجه به مناطق محروم اعلام کرد و ادامه داد: اگر امروز شهرداری 46 پروژه را افتتاح می‌کند، اگر به عناوین آن توجه کنیم از مرکز شهر گرفته تا محلات و کوچه‌های مختلف در مناطق چهار‌گانه در ردیف افتتاح‌ها قرار دارند، به طوری که ما سعی نکردیم تمرکز خدمت‌رسانی را در محدوده هسته مرکزی شهر قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود به تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهری اردبیل با شعار نگاه عادلانه به تمام مناطق شهر با پشتکار و همت مضاعف اشاره کرد و ابراز داشت: در برنامه پنج ساله شهرداری هم به عمران و هم به خدمات‌رسانی عمومی توجهی جدی شده است.

انتهای پیام/62007/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول