اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید بیانیه جامعه اسلامی ورزشکاران

با همدلی و وحدت سربازان جان بر کف انقلاب باشیم

خبرگزاری فارس: در بیانیه جامعه اسلامی ورزشکاران استان اصفهان آمده است: امروز نیز ما که نسل‌های آینده مورد خطاب امام هستیم در این نبرد تمام عیار با استکبار، باید با حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه و عمل به دستورات کشتیبان انقلاب اسلامی، سربازان جان بر کف نظام در این برهه حساس تاریخ باشیم.

با همدلی و وحدت سربازان جان بر کف انقلاب باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در بیانیه جامعه اسلامی ورزشکاران استان اصفهان در ارتباط با گرامیداشت 22 بهمن آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی وارد سی و پنجمین سال از حیات پربرکت اش می‌شود که جهان در این سال‌ها، حوادث و وقایع عظیم بسیاری به خود دیده است و وقایعی که هر کدامشان می‌توانست اثر و نقش انقلاب را به فراموشی سپارد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: اما عظمت انقلاب اسلامی آنقدر بوده است که گرد زمانه و غبار وقایع نتوانست چیزی از ارزش و ابهت و اثرگذاری این واقعه الهی را کم کند.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: امروز جهان شاهد بیداری است، بیداری مردم در جهان اسلام و در دیگر نقاط عالم نشانه آن است و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ «اگر نگوییم انقلاب پدر بیداری اسلامی است حداقل نقش برادری را ایفا کرده است» و از این جهت است که استکبار در این روزها، هم و غم خود را بر شکست این برادر بزرگ‌تر متمرکز کرده تا بدین وسیله، بیداری اسلامی را در نطفه خفه کند.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است: وظیفه ما در برابر این هجمه بی سابقه، حفظ ابهت و اقتدار نظام اسلامی است و این امر ممکن نیست مگر با عمل به توصیه تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب که فرمودند؛ «22 بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگی و نسل‌های آینده است».

در ادامه بیانیه جامعه اسلامی ورزشکاران استان اصفهان آمده است: امروز نیز ما که نسل‌های آینده مورد خطاب امام هستیم در این نبرد تمام عیار با استکبار، باید آن پیام الهی را درک کنیم و با حفظ وحدت که مهم‌ترین نیاز امروز ماست و پرهیز از تفرقه و عمل به دستورات کشتیبان انقلاب اسلامی، سربازان جان بر کف نظام در این برهه حساس تاریخ باشیم.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: جامعه اسلامی ورزشکاران استان اصفهان با پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان را به حضور وحدت آفرین، تفرقه برانداز و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فرا می‌خواند و به طور قطع حضور میلیونی مردم در این روز می‌تواند تیری باشد بر چشم دشمنان انقلاب و نظام، ورزشکاران غیور و ولایتمدار اصفهانی در کنار سایر مردم همیشه در صحنه استان اصفهان در راهپیمایی حضور پیدا کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول