اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

9 طرح عمرانی در منوجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 9 طرح خدماتی عمرانی با حضور استاندار کرمان در شهرستان منوجان به بهره‌برداری رسید.

9 طرح عمرانی در منوجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری فرماندار منوجان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: طرح هادی روستای دشت‌عباس و شکرآباد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: مسکن 40 واحدی شهر منوجان با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی افتتاح و یک واحد آن به صورت نمادین افتتاح و کلید آن به یک زوج جوان تحویل شد.

تشکری تصریح کرد: در بخش منابع طبیعی، دو طرح آبخیزداری و جنگل‌کاری که طرح جنگل‌کاری با مساحت 14 هکتار و سیستم تحت فشار و حجم استخر ذخیره 100 متر مکعب و خط انتقال 900 متر با هدف پارک جنگلی و اعتبار 500 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی و بند آبخیزداری با اعتبار یک‌میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.

وی افزود: در بخش راه جاده تجدانو - چاهشاهی به طول 23 کیلومتر با اعتبار 310 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که پنج روستا از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

فرماندار منوجان اظهارداشت: در بخش آموزش خوابگاه مدرسه شبانه‌روزی فروغ اندیشه با زیربنای یک‌هزار و 840 متر مربع با پوشش 200 دانش‌آموز و اعتبار 9 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: در بخش ورزش در دهستان نورآباد چاهشاهی یک زمین ورزشی به مساحت 12 هزار متر مربع شامل زمین فوتبال، هندبال و رختکن و حصارکشی با اعتبار 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/80006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول