اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-149

هاشمی: 798 پروژه در مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران از افتتاح 798 پروژه استان مازندران در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با تکیه بر نیروهای حافظ انقلاب و در رأس آن مقام ولایت شرایط سخت و بحران‌ها را پشت ‌سر خواهیم گذاشت.

هاشمی: 798 پروژه در مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید عیسی هاشمی صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری کله‌بست در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: کله‌بست زادگاه مرحوم حضرت آیت‌الله روحانی عالم بزرگ و ربانی است عالمی که حقیقتا خصوصیات اخلاقی‌اش زبانزد خاص و عام بود.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی تمام ترفندهای خود را برای مقابله با انقلاب بزرگ اسلامی به کار برد، اذعان داشت: اولین ترفندی که استکبار جهانی بر آن پافشاری کرد و سعی کرد در اذعان عمومی کشور و جهانیان نهادینه کند این بود که اسلام برای زندگی روزمره و اداره کشور برنامه‌ای ندارد.

هاشمی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظام هوشمند و توانمندی است، افزود: این انقلاب منشأ پرخیر و برکتی است و هر ترفندی که استکبار می‌زند انقلاب اسلامی با هوشمندی پاسخ می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به مسئله تحریم اظهار داشت: استکبار جهانی توانست با تحریم کشورهای زیادی را وادار به تسلیم کند اما انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ارزش‌های اسلامی و با تفکرات ناب حضرت امام(ره) و با رهبری مقام معظم رهبری با قدرت بالنده و توفنده به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی از مقام معظم رهبری به عنوان ستون و عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: بر اساس بیانات حضرت امام(ره) که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد می‌توانیم با پیروی از ولایت فقیه انقلاب خود را بیمه کنیم.

هاشمی از افتتاح 798 پروژه استان مازندران در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با تکیه بر نیروهای حافظ انقلاب و در رأس آن مقام عظمای ولایت شرایط سخت و بحران‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/86010/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول