اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

پروژه سالن‌های پرورش مرغ مادر در خرم‌دره افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پروژه سالن‌های پرورش مرغ مادر و تولید تخم‌مرغ نطفه‌دار در خرم‌دره افتتاح شد.

پروژه سالن‌های پرورش مرغ مادر در خرم‌دره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، پروژه سالن‌های پرورش مرغ مادر و تولید تخم‌مرغ نطفه‌دار صبح امروز و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین پروژه احداث باغ‌های متراکم و مدرن 50 هکتاری میوه‌های‌ دانه‌دار و هسته‌دار با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد.

این پروژه در سطح 50 هکتار و با مبلغ کل سرمایه‌گذاری 12 هزار میلیون ریال بوده و تسهیلات مصوب این پروژه یک‌هزار و 150 میلیون ریال و مبلغ داخلی آن 8 میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای خانواده در کلینیک‌های مددکاری و مشاوره‌ای در دهه فجر اظهار داشت: پروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف و متوسط در دهه فجر سال‌جاری افتتاح می‌شود.

رحیم نوری‌پور افزود: افتتاح پروژه احداث سالن بره‌پرواری 50 راسی و گاو‌داری 10 راسی و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری است.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی در مزار شهدا و مراسم غبارروبی مزار شهدای شهری خبر داد و عنوان داشت: نشست روشنگری و جلسه اقتصاد مقاومتی و همچنین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای قلعه‌حسینیه و سیستم تله متری مجتمع الوند از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری محسوب می‌شود.

فرماندار‌ شهرستان خرم‌دره به برگزاری مراسم انس با قرآن و افتتاح ساختمان‌های محرومین در دهه فجر خبر داد و بیان داشت: پروژه تامین برق مجتمع گلخانه‌ای جهاد کشاورزی نیز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول