اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

اختلافات سیاسی به دلیل فاصله گرفتن از سیره شهداست

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از اختلافات و مناقشات موجود به‌خاطر این است که ما از سیره شهدا فاصله گرفته و لباس رزمندگی را از تن بیرون آوردیم.

اختلافات سیاسی به دلیل فاصله گرفتن از سیره شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در مراسم یادواره شهدای سرکره دشتستان با تبریک ایام دهه مبارک فجر و قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشت: بسیجیان و جوانانی که در شهرها و روستاها در راستای برگزاری یادواره شهدا فعالیت می‌کنند و همچنین افرادی که در این مراسم شرکت می‌کنند همگی انسان‌هایی پاک و صادق هستند که برای پاسداشت ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان ویژگی‌ها و خاطرات و داستان‌هایی از رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهیدان افزود: شهدا به ما درس استقامت و ایستادگی و خستگی‌ناپذیری دادند و آن‌هایی که خسته می‌شوند و احساس ناامیدی می‌کنند به‌دلیل این است که با شهدا انس ندارند.

وی اضافه کرد: باید مواظب باشیم چگونه عمل می‌کنیم و چه اقداماتی داریم و آیا از زندگی شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها درس گرفته‌ایم؛ اگر اینگونه نباشیم و از راه و مسیر شهدا جدا شدیم قطعا خیانت‌کار هستیم.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های یادواره شهدا این است که عرق شرمندگی را بر پیشانی مسئولین و مدعوین می‌نشاند تا از خود بپرسند برای مملکت شهدا چه کرده‌اند و چه صحبت‌ها و اعمالی داشته‌اند.

وی یادآور شد: امروز ما مسئولین باید برخود نهیب بزنیم و سر شرمندگی پایین بیاوریم که چرا باید حرکاتمان به گونه‌ای باشد که موجب ناراحتی رهبر شده و کسی به فریادهای ولی امر مسلمین توجه نمی‌کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل شهدا شرمنده‌ایم، اظهار داشت: برخی از بگو مگوها و مناقشات و مشکلات موجود به‌خاطر این است که ما از سیره شهدا فاصله گرفته و لباس رزمندگی را از تن بیرون آورده‌ایم و به همین دلیل در راستای مخالف با راه شهدا حرکت کرده و به خانواده‌های آن‌ها توجه نمی‌کنیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی اسلامی و برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع) است و هرگونه کم‌کاری مسئولین خیانت به خون شهدا و خیانت به نهضت امام حسین(ع) است.

در این مراسم معنوی و روحانی پیام آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری برای یادواره شهدای سرکره نیز قرائت شد.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول