اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

استیضاح را به مصلحت نمی‌دانستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح را به مصلحت نمی‌دانستیم، گفت: اتفاقی که افتاد برآیند نوع رفتار دولت با دیدگاه‌های موجود بود.

استیضاح را به مصلحت نمی‌دانستیم

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به استیضاح وزیر کار اظهار داشت: از ابتدا نیز استیضاح را به مصلحت نمی‌دانستیم و این استیضاح در چنین شرایطی در واقع عاملی برای تنش بیشتر بین مجلس و دولت بود.

وی افزود: از مسئولان اجرایی به ویژه رئیس جمهور انتظار داشتیم این مسئله را تدبیر می‌کرد تا ختم به خیر می‌شد ولی تدبیری شایسته صورت نگرفت و کار به استیضاح وزیر کشیده شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اتفاقی که افتاد در واقع برآیند نوع رفتار و برخورد دولت با دیدگاه‌های موجود بود و با رفتاری که دولت داشت چاره‌ای غیر از استیضاح نبود.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه اصل قضیه استیضاح را به مصلحت نمی‌دانستیم، اضافه کرد: موارد متعددی وجود داشت از جمله اینکه آخر عمر دولت بود و همچنین مقام معظم رهبری نیز فرمودند که تنش ایجاد نشود و البته اگر این قضیه به ویژه توسط دولت مدیریت می‌شد این مسائل رخ نمی‌داد.

وی گفت: مسائل رخ داده در حوزه وزارت کار به خوبی مدیریت نشد و وقت دولت و مجلس باید برای توسعه و پیشرفت کشور صرف شود و امیدواریم همه مسئولان دست به دست هم دهند و در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول