اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

چند طرح‌ عمرانی در خرم بید به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: طرح‌های عمرانی شهرستان خرم بید به مناسبت دهه پر فروغ فجر به بهره‌برداری رسید.

چند طرح‌ عمرانی در خرم بید به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، احمدعلی افکاری معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری در جریان سفر به شهرستان خرم بید، مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی این شهرستان را افتتاح کرد.

مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی خرم بید دارای واحدهای سیار، مشاوره، قرنطینه و مددکاری بوده که با مشارکت یکی از خیران این شهرستان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

این مرکز با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان در زمینی به مساحت 500 متر مربع و زیربنای 300 متر مربع احداث شده است.

همچنین در این سفر سالن ورزشی سرپوشیده دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی خرم بید که توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس ساخته شده است، به بهره‌برداری رسید.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس در مراسم بهره برداری از این سالن ورزشی که با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس برگزار شد، دستیابی دانشمندان کشور به جدیدترین یافته‌های علمی، پژوهشی و فنی را حاصل فشارها و تحریم‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: در اثر توطئه‌ها و تحریم‌های مختلف دشمنان، کشورمان توانسته است با اتکا به توان داخلی خود، به بالاترین فناوری‌ها در زمینه‌های گوناگون دست پیدا کند.

افکاری نیروی انسانی را پایه و زمینه هرگونه پیشرفت در کشور برشمرد و ابراز داشت: دولت تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه رشد و بالندگی نیروی انسانی کشور به کار گرفته است.

اقامتگاه، ساختمان اداری و نمازخانه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان خرم بید، طرح دیگری بود که با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس به بهره‌برداری رسید.

برای احداث این طرح که با زیربنای 630 متر مربع و با مشارکت خیران ساخته شده، 2 میلیارد و 451 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

همچنین در این سفر، ناحیه صنعتی شماره دو شهرستان خرم بید نیز کلنگ‌زنی شد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس همچنین در بخش مشهد مرغاب شهرستان خرم بید، یک طرح تولید مرغ تخم‌گذار با ظرفیت 30 هزار قطعه و تولید سالانه حدود 300 تن تخم مرغ را افتتاح کرد.

برای احداث این طرح که در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع و در زیربنای یک‌هزار و 524 متر مربع ساخته، بیش از 11 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

افکاری همچنین طی مراسمی که با حضور تعدادی از مدیران کل این استان و مدیران خرم بید، در بخش مرغاب این شهرستان، برگزار شد از یادمان شهدای این بخش پرده‌برداری کرد.

وی سپس طی مراسمی از دو طرح آب‌رسانی به شهرک دانشگاه قادرآباد و همچنین ساختمان اداره آبفا در این شهر بهره‌برداری کرد.

برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهرک دانشگاه قادرآباد که بیش از 250 خانوار از نعمت آن بهره‌مند می‌شوند، 120 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس همچنین یک مدرسه ابتدایی دخترانه در شهر قادرآباد از توابع شهرستان خرم بید را افتتاح کرد.

برای احداث و بهره‌برداری از این مدرسه 10 کلاسه که در در زمینی به مساحت 2 هزار و 700 متر مربع و زیربنای یک‌هزار متر مربع ساخته شده، بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

طرح توسعه شرکت یک و یک بخش مشهد مرغاب آخرین پروژه‌ای بود که در جریان سفر یک‌روزه معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس به شهرستان خرم بید به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول