اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان کاشان خبر داد

رکاب‌زنی دور جزیره قشم توسط بانوان دوچرخه‌سوار کاشانی

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان کاشان از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری تایم‌تریل انفرادی کوهستان و رکاب‌زنی دور جزیره قشم توسط بانوان دوچرخه‌سوار کاشانی خبر داد.

رکاب‌زنی دور جزیره قشم توسط بانوان دوچرخه‌سوار کاشانی

صدیقه سادات هاشمی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، گرامیداشت یاد بانوان شهید انقلاب به ویژه کبری صفا به عنوان تنها شهید زن این شهرستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ورزش بین بانوان به منظور ارتقای سطح سلامت آن ها را از اهداف این یادواره ذکر کرد.

وی اظهار داشت: 40 نفر از بانوان ورزشکار ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان در روز 25 بهمن ‌ماه با عنوان یادواره شهیده کبری صفا در سالن ورزشی مادر کاشان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان کاشان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، صعود بانوان ورزشکار کاشانی به قله‌های سیاه کوه و قله کرکس، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی کارمندان ادارات این شهرستان، دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی و دیدار از خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های ویژه ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد.

وی برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری تایم تریل انفرادی کوهستان با حضور 30 نفر در پیست لاله کاشان و رکاب‌زنی دور جزیره قشم توسط بانوان دوچرخه‌سوار کاشانی به مساحت 400 متر و طی پنج روز را از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان کاشان دانست.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره مسابقات بومی محلی ویژه دهه فجر در روستای کمال‌الملک کاشان یادآور شد: در این سری مسابقات یک هزار نفر در 11 رشته ورزشی بومی محلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته وی برگزاری ایستگاه مشاوره ورزش رایگان در مدارس شهرستان و بازدید از خانه سالمندان توسط هیئت فوتسال بانوان شهرستان کاشان و برگزاری مسابقات شنا از دیگر ویژه‌ برنامه‌های ایام دهه فجر در کاشان است.

انتهای پیام/2406/ع20/ظ1004

<>

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول