اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی میامی:

دانش‏آموزان از خوان گسترده شهدا بهره‌مند شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان میامی گفت: امروز دانش‏آموزان ایران اسلامی به راحتی با حضور در ادوهای راهیان نور می‏توانند از خوان گسترده شهدا بهره‌مند شوند.

دانش‏آموزان از خوان گسترده شهدا بهره‌مند شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی علی‌اصغر رجبی در جمع دانش‌آموزان اعزامی میامی به منطقه عملیاتی شرهانی بیان کرد: در مناطق عملیاتی خوان گسترده شهدا پهن است و دانش‏آموزان باید از خوان گسترده شهدا بهره‌مند شوند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان میامی خطاب به حاضران اظهار داشت: اینکه از طرف کدام شهید به این سرزمین‌ها دعوت شده‌اید، سری بین شما و خدایتان است.

رجبی افزود: باید خودتان را به شهدا وصل کنید و در این اتصال، راه سرخ آنها را ادامه دهید تا در روز قیامت شرمنده آنها نشوید.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان میامی خاطرنشان کرد: در این منطقه که خوان گسترده شهدا پهن است، نهایت استفاده را ببرید و سعی کنید از حضور در این مناطق کوله‌باری برای آینده‌تان بردارید.

زیارت شهدا شور و نشاط عجیبی در انسان ایجاد می‌کند

یک دانش‌آموز سال دوم دبیرستان نیز که در اردوی راهیان نور حضور دارد، در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: شهدا افرادی پاک، بی‏ریا و بی‏توقع بودند و به همین دلیل، زیارت شهدا شور و نشاط عجیبی در انسان ایجاد می‌کند.

یوسف رائیجی بیان کرد: هدف نخست من از آمدن به این اردو گرفتن نمره و قبولی در این درس بود ولی با حضور در مناطق عملیاتی و زیارت شهدا تفکرم به کلی عوض شد و جذب این سرزمین الهی شدم.

وی بیان کرد: وقتی به معراج شهدا اهواز رفتم، شدیداً حال و هوایم عوض شد چرا که به طور مستقیم شهدا را لمس کردم نه فقط من بلکه همه دانش‏آموزان تحت تاثیر این شهدای زنده قرار گرفتند.

این دانش‌آموز سال دوم دبیرستان گفت: امیدوارم که از این شهدا الگو بگیریم و رفتار آنها را در زندگی پیاده کنیم تا تحولی در ما و خانواده صورت بگیرد و همگان بدانند که شهدا فقط به خاطر آرامش ما با تمام زیبایی هایشان رفتند و به شهادت رسیدند.

رائیجی گفت: از مسئولان تقاضا دارم تا با برنامه‌ریزی خوب حال و هوای معنوی این اردو را در ما ثبت و ایثار شهدا و رزمندگان را در مدارس با برنامه‌هایی بازگو کنند.

انتهای پیام/2249/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول