اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون:

دشمن نسل جوان را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون گفت: امروزه دشمن افکار نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را در به بیراهه کشاندن نشانه رفته است.

دشمن نسل جوان را نشانه رفته است

عبدالحسین میرزایی امروز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی که در کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: یادواره‌های شهدا به هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان برگزار می‌شود تا این نسل را از نقشه‌های شوم دشمنان در به بیراهه کشاندن آنان بیمه کند.

وی رعایت حجاب و عفت و پاکدامنی از سوی خواهران و برادران را یکی از پیام‌ها و وصایای شهدا عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آنان در میان نسل جوان بسیار تأثیرگذار است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون ابراز داشت: واحدهای بسیج دانش‌آموزی کازرون با همکاری حوزه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در مناسبت‌های مختلف به برگزاری چند یادواره شهدا در سطح مدارس اقدام کرده است.

میرزایی ادامه داد: با توجه به وصایای شهدا و فرموده امام شهدا مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی وارد نشود»، باید این تفکر عظیم در میان دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشورمان از راه برگزاری یادواره‌ها ترویج و تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: این حوزه بسیج دانش‌آموزی در کازرون در اواخر مهر ماه سال تحصیلی جاری با توجه به تغییر و تحول در درس آمادگی دفاعی، اقدام به اعزام 15 دستگاه اتوبوس حامل دانش‌آموزان بسیجی به مناطق جنگی با حضور راویان و طلاب بسیجی کرده است.

این مسئول در ادامه از اعزام 9 اتوبوس دیگر حامل دانش‌آموزان برادر در 23 بهمن ماه جاری به مدت سه روز به مناطق عملیاتی و جنگی خبر داد.

میرزایی در بخش دیگر سخنانش، جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی، آموزش نیروهای عادی و فعال بسیج، اجرای طرح آیه‌های تمدن اسلامی، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات قرآن و عترت، برگزاری مسابقات جشنواره سرود بسیج دانش‌آموزی را از جمله اهم فعالیت‌های این حوزه برشمرد.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده کازرون، برگزاری مسابقات بزرگ کتاب‌خوانی، اجرای برنامه‌های اعزام راهیان نور، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین در طول سال تحصیلی جاری در کازرون را از جمله فعالیت‌های دیگر این حوزه برشمرد.

به گزارش فارس، یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی در کازرون به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده، دبیرستان دخترانه شاهد (تقوی)، مدیریت آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهر در کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول