اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی در گرگان: -2

اسباب یأس دشمن در 22 بهمن خلق می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: با حضور گسترده و پرنشاط ملت ایران، بار دیگر اسباب یأس و ناامیدی دشمن در 22 بهمن خلق خواهد شد.

اسباب یأس دشمن در 22 بهمن خلق می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا زاکانی بعدازظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: اکنون بعد از 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود همه فراز و نشیب‎هایی که در گذشته وجود داشت، در مرحله‎ای از سیر تکاملی انقلاب قرار داریم که توفیقات بسیار بالایی را تا به امروز شاهد هستیم.

انقلاب ما رتبه بسیار خوبی از نظر تاثیرگذاری در منطقه و جهان دارد

وی افزود: انقلابی که توسط نظام سلطه نفی شده بود و همه تلاش خود را مبنی بر ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته بود نه تنها در مسیر 34 ساله گذشته عقبگرد و انقراض نداشت، بلکه توانست از توانمندی شاخصی برخوردار شود و در رتبه بسیار خوبی از نظر تاثیرگذاری در منطقه و جهان قرار بگیرد.

عنصر ولایت در جامعه اسلامی از ویژگی‎های اساسی انقلاب ما است

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس با ابراز خرسندی از اینکه در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران نسبت به گذشته رشد کرده و توانمندی‎های بسیاری نیز خلق کرده است، تصریح کرد: با وجود همه فراز و نشیب‎ها، تلخی‎ها و شیرینی‎هایی که در مسیر انقلاب اسلامی رقم خورد افتخار می‎کنیم و به این نکته نیز اذعان داریم که یکی از ویژگی‎های اساسی انقلاب، عنصر ولایت در جامعه اسلامی است.

زاکانی با تاکید بر اینکه جایگاه رفیع انقلاب اسلامی ماحصل عنصر ولایت است، متذکر شد: جایگاه ولایت در زمان امام راحل و نیز در زمان مقام معظم رهبری توانسته از هر مانعی برای یک فرصت جدید استفاده کند و این انقلاب را در پیچ و خم زمانه به سمت و سویی ببرد که با حداقل آسیب و حداکثر فرصت‎های خلق شده، به رشد و تعالی برساند.

وی متن جامعه اسلامی و نیروهای انقلابی را به عنوان دومین ویژگی انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان کرد: جامعه اسلامی همان مردم و نخبگانی هستند که در مسیر شناخت وظیفه و انجام خدمت به اسلام و انقلاب، تلاش و کوششی مضاعف از سر تکلیف انجام دادند.

در راهپیمایی 22 بهمن عهد و پیمانی تازه با مقام معظم رهبری بسته شود

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ابراز داشت: اکنون در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم را در جای جای نقاطی که انقلاب به آن نیاز دارد تا به امروز شاهدیم و به فضل الهی این اطمینان وجود دارد. در راهپیمایی 22 بهمن که همه ساله نمادی از حضور گسترده مردم و میثاق مجددی با آرمان‎های حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی است عهد و پیمانی تازه با مقام معظم رهبری بسته شود.

زاکانی تاکید کرد: باید در شرایطی که دشمن چشم امیدش را معطوف به ایجاد زمینه فشار اقتصادی بر مردم کرده تا به خیال خام خود موجبات رویگردانی ملت ایران را از اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشد، اسباب یأس و ناامیدی آن‎ها را با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: یقین داریم بار دیگر ملت مسلمان ایران افتخار مجددی را خلق خواهند کرد و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شرایط و فرصت جدیدی را برای ایران اسلامی فراهم می‎کند.

انتهای پیام/2307/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول