اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مردم در 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان از انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین پدیده قرن یاد کرد و گفت:ملت رشید ایران در راهپیمایی سی و چهارمین سالروز بهار آزادی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

مردم در 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان،حجت الا سلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:حضور باشکوه مردم در آیین راهپیمایی 22 بهمن بی گمان دشمنان را مأیوس و نومید خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هیچ چیز مانع حضور مردم در آیین راهپیمایی نخواهد شد و تاریخ انقلاب ثابت کرده است در هرزمانی که دشمنان تلاش کرده‌اند تا مردم را مأیوس کنند یا مقابل نظام جلوه دهند، ملت غیور ایران پاسخ دندان شکنی به آنها دادند و با شور و حماسه بیشتری از نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

خطیب جمعه شیروان گفت: اینک هر سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپری می‌شود، ثمرات و میوه‌های آن نمود بیشتری پیدا می‌کند و در مقابل، یاس و نومیدی دشمنان بیشتر می‌شود.

وی ایمان به خدا، پیروی از امام عظیم‌الشان(ره) و ولی فقیه و اتحاد و همدلی مردم را موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن دانست.

حجت الاسلام کوثری حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بهترین پاسخ به توطئه‌های دشمنان خواند و گفت: مردم حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهند داشت.

وی ادامه داد: امروزه طنین آزادی خواهی، استقلال طلبی و استکبارستیزی مردم کشورهای منطقه در مسیر بیداری اسلامی صدای انقلاب اسلامی ایران را در تمامی دنیا فریاد می‌زند.

امام جمعه شیروان اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های علمی و تحقیقاتی کشور عامل اصلی کارشکنی و تهدیدات دشمنان برعلیه دستاوردهای عظیم ملت ما است.

وی یادآور شد:بی‌تردید وحدت و همدلی مردم عزیز عامل بازدارنده‌ای در برابر تهدید تحریم‌ها شده است.

انتهای پیام/63002/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول