اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 46

زارع: مازندران 130 ناشر دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران با اشاره به این‌که از 130 ناشر مازندران، 30 ناشر مجوز فعالیت را طی سال گذشته و امسال دریافت کردند، گفت: رشد خوبی در زمینه صدور مجوز ناشران داشتیم.

زارع: مازندران 130 ناشر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز عباس زارع در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 130 ناشر در مازندران مجوز فعالیت دارند.

وی با بیان این‌که این ناشران در سال‌ جاری مجوز انتشار هزار عنوان کتاب را دریافت کردند، گفت: 120 عنوان کتاب در حوزه فرهنگ بومی بود و در این زمینه از رشد خوبی برخوردار هستیم.

این مسئول با اشاره به این‌که از 130 ناشر مازندران، 30 ناشر مجوز فعالیت را طی سال گذشته و امسال دریافت کردند، افزود: رشد خوبی در زمینه صدور مجوز ناشران داشتیم.

وی با بیان این‌که اداره کل ارشاد مازندران امسال 79 هزار جلد کتاب را بین مراکز فرهنگی، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اداره‌های ارشاد شهرستان‌ها توزیع کرد، ادامه داد: امسال برنامه‌های مختلفی در حوزه کتاب داشتیم.

زارع با اشاره به این‌که تغییر فضای برگزاری نمایشگاه کتاب، تحرک خاصی را در برگزارکنندگان نمایشگاه به‌وجود آورد، خاطر نشان کرد:‌ بضاعت استان همین است.

وی با بیان این‌که نقدی بر عملکرد دوستان در حوزه کتاب وارد است، اظهار داشت:‌ وقتی برای نمایشگاه کتاب تخفیف 40 درصدی در نظر می‌گیریم این کار منوط به وجود نظارت در قیمت‌گذاری کتاب است.

زارع با اشاره به این‌که قیمت کتاب بدون ضابطه گران شده است، خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم ناشر هر چه خواست به قیمت کتاب اضافه کند.

وی گفت: نظارت خاصی در قیمت‌گذاری کتاب انجام نمی‌شود.

انتهای‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول