اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی/32

رسولی: کتاب‌های مرجع در نمایشگاه مازندران کم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندرود با اشاره به اینکه ذوق، سلیقه و حیطه مطالعاتی افراد با یکدیگر متفاوت است، گفت: کتاب‌های دینی، مذهبی و مرجع در نمایشگاه کم است.

رسولی: کتاب‌های مرجع در نمایشگاه مازندران کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی صبح امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ صحبت کردن در رابطه با کتاب هر اندازه که باشد باز هم کم است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب غنی است و به صورت نسبی می‌توان وضعیت را خوب ارزیابی کرد، گفت: اما این گونه نیست که تمام موضوعات در آن لحاظ شده باشد اما به نسبت اینکه نمایشگاه استانی است، قابل قبول است.

رسولی با اشاره به اینکه ذوق، سلیقه و حیطه مطالعاتی افراد با یکدیگر متفاوت است، ادامه داد: کتاب‌های دینی و مذهبی و مرجع در نمایشگاه کم است.

وی با بیان اینکه در هر صورت برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح استانی را غنیمت می‌شماریم، افزود: سال‌های گذشته حمایت مسئولان در بحث کتاب نسبت به اهل علم بهتر بود و امسال کاهش یافته است.

رسولی با اشاره به اینکه بعضی‌ها به واقع اهل کتاب هستند، خاطر نشان کرد:‌ شاید عده‌ای فقط کتاب را خریداری کنند اما برخی دیگر صفر تا 100 کتاب را مطالعه می‌کنند.

امام جمعه میاندرود ادامه داد: مطالعه یک کتاب برای ما به معنای یک کتاب نیست و شاید به اندازه‌ صدها کتاب ارزش داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بحث برگزاری نمایشگاه‌های کالا، لوازم خانگی و لباس تبلیغات صورت می‌گیرد و شاهد تاثیر این تبلیغات هستیم، گفت:‌ در برخی غرفه‌های این نمایشگاه غرفه‌داران آگاه به کتاب‌ها وجود دارد که برای بازدید کننده توضیح می‌دهند و این مسئله ایجاد جذابیت می‌کند تا کتاب به فروش برسد.

انتهای پیام/86007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول