اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 250 شرکت ‌کننده

آزمون تربیت مربیان قرآنی در حاجی‌آباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی‌آباد از برگزاری آزمون طرح تربیت مربیان قرآنی در این شهرستان خبر داد.

آزمون تربیت مربیان قرآنی در حاجی‌آباد برگزار شد

ایرج حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد هرمزگان اظهار داشت: این دوره از آزمون طرح تربیت مربیان قرآنی، با حضور بیش از 250 نفر شرکت کننده برگزار شد.

وی امر قرآن ‌آموزی و تربیت مربیان قرآنی را گامی ارزشمند در راستای تعالی جامعه و پیشبرد اهداف نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تربیت مربیان و حافظان قرآن کریم مطالبه رهبری است که بر این اساس فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از این مهم را بر عهده دارد.

به گفته حیدری این دوره زیر نظر استاد مطرح کشوری دکتر حبیبی برگزار شد و شرکت کنندگان قبل از آزمون به مدت 10 روز یک دوره کوتاه مدت در زمینه روخوانی، روانخوانی و تجوید گذراندند.

وی تصریح کرد: پذیرفته شدگان در این دوره با دریافت مدرک مربیگری می‌توانند در مدارس، آموزشگاه‌ها و مهدهای قرآن تدریس کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی‌آباد گفت: در این دوره بیش از یک‌هزار جلد کتاب نیز در بین شرکت کنندگان به طور رایگان توزیع شده است.

انتهای‌پیام/88002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول