اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبر داد

برگزاری جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی قرآنی ویژه دهه فجر خبر داد.

برگزاری جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، احمد همتی اظهار داشت: علاقه‌مندان به جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی قرآنی می‌توانند تا 22 بهمن ماه جاری به سایت fars.saramd.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: موضوعات مختلف این جشنواره با عناوین جهاد نفس، حجاب و بیداری اسلامی است که عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و دریافت فراخوان به دفتر امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مراجعه کنند.

همتی تصریح کرد: تبیین اهمیت و گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی در زمینه توسعه، تبلیغ و ترویج معارف قرآن کریم و همچنین ترغیب و تشویق قشر جوان و فرهیخته به استفاده بهتر از خدمات آن‌لاین و جهت‌دهی به آن‌ها در راستای تولید محتوایی و تجمیع اطلاعات قرآنی در محیط‌های تحت وب، از جمله اهداف نخستین دوره مسابقات استانی وبلاگ‌نویسی قرآنی است.

این مسئول ابراز داشت: فراهم آوردن بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های جدید در عرصه فعالیت‌های قرآنی با رویکرد یافتن راه‌های نو و جذاب برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای آموزش تخصصی جوانان علاقه‌مند برای فعالیت در زمینه وبلاگ‌نویسی از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید بر جهت‌دهی به فرهنگ وبلاگ‌نویسی اضافه کرد: وارد کردن مفاهیم دینی و قرآنی به فضای وبلاگ‌ها و افزایش ضریب نفوذ محتوایی قرآن در بستر اینترنت با استفاده از ابزارهای نو از طریق فن وبلاگ‌نویسی از اهداف دیگر این جشنواره است.

قرآن و پیامبران، معارف قرآن، گرافیک‌های قرآنی، کتابخانه قرآنی، قرآن و فرهنگ، نقاشی‌های قرآنی، نواها و نماهنگ‌های قرآنی، قرآن و اجتماع، قرآن و تربیت صحیح، داستان‌های قرآنی و قرآن و زندگی برخی از محورها و عناوینی بود که همتی برای این جشنواره برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه برخی از دیگر محورهای جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی را مترجمان و مفسران قرآن، خاطرات قرآنی، قرآن و طبیعت، قاریان و حافظان قرآن، اشعار قرآنی، قرآن و تاریخ، قرآن و حکومت اسلامی، قرآن در گفتار بزرگان، آموزش قرآن، امثال قرآنی، قرآن و عدالت اجتماعی، قرآن و عفاف و حجاب و دعاهای قرآنی برشمرد.

همتی موسسات و تشکل‌های قرآنی، تفسیر قرآن، قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، آموزش‌های قرآنی، قرآن و کتب آسمانی، سیمای انسان در قرآن و قرآن و خانواده را محورهای دیگر این جشنواره ذکر کرد.

انتهای پیام/2448/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول