اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

دومین بوستان شهر لامرد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر، طی مراسمی دومین بوستان بزرگ شهر لامرد افتتاح شد.

دومین بوستان شهر لامرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، شهردار این شهر صبح امروز در این مراسم در سخنانی با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بوستان پردیسان شهر لامرد در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان از محل در‌آمدهای شهرداری در محله حسین‌آباد این شهر احداث شده است.

احمد خشنو با بیان این‌که این بوستان دومین بوستان بزرگ شهر لامرد محسوب می‌شود، افزود: در حال حاضر تمام امکانات رفاهی و خدماتی ویژه بوستان‌ها در بوستان پردیسان موجود است.

رئیس شورای اسلامی لامرد نیز اساس سیاست‌گذاری در سومین دوره شورای این شهر را انجام تغییر و تحول جدی اعلام کرد و گفت: تاکنون هیچ‌کدام از پروژه‌های شهرداری لامرد متوقف یا تعطیل نشده است.

علی قسمی ادامه داد: بسیاری از کارهای عمده در سطح شهر لامرد انجام شده است.

وی به دریافت عوارض وصولی شهرداری لامرد از مردم نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته و امسال هیچ‌گونه تغییر و یا افزایش در دریافت عوارض‌‌ مختلف از مردم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد صورت نگرفته است.

قسمی ادامه داد: در سال‌جاری و در مناسبت‌های مختلف ملی، تخفیف‌های لازم عوارض از سوی شهرداری لامرد اعمال شده است.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: در مجموعه محلات‌ شهر لامرد به تناسب ظرفیت‌ها تلاش‌های ویژه‌ای از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد در ایجاد فضاهای مختلف انجام شده است.

سید موسی موسوی عنوان کرد: همراهی و همدلی شهروندان شهر لامرد در ارائه خدمات از سوی شهرداری، سهم بسزایی در عمران و آبادانی شهر لامرد داشته است.

گفتنی است، از آغاز دوره سوم شورای شهر لامرد تاکنون، بیش از 62 هزار متر مربع پارک و بوستان افتتاح شده و یا در حال احداث است و در حال حاضر 13 بوستان و پارک‌ در شهر لامرد وجود دارد که باعث رضایت‌مندی شهروندان این شهر شده است.

انتهای‌پیام/2448/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول