اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی استان‌ها / 2

دشمنان با ایدئولوژی اسلامی‌ دشمنی دارند / پایان فشارهای استکبار، پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای عالی استان‌ها با اعلام این‌که دشمن با مکتب و ایدئولوژی اسلامی ما دشمنی دارد، گفت: در پایان فشارهای دشمن پیروزی برای ملت ایران اسلامی خواهد داشت.

دشمنان با ایدئولوژی اسلامی‌ دشمنی دارند / پایان فشارهای استکبار، پیروزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس شورای عالی استان‌ها صبح امروز در یادواره شهدای منطقه پایین بازار و پایگاه آیت‌الله جوادی آملی این شهرستان در جوار آستانه امامزاده قاسم(ع) اظهار داشت: عزم شهادت‌طلبی، جهاد و مقاومت یکی از مهم‌ترین ابزار پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی بود چرا که این استقامت و ایستادگی مردم و جوانان سبب پیروزی ما شد.

مهدی چمران ادامه داد: امروزه دانشمندان ما به دستاوردهای بزرگ نظامی، هسته‌ای، علمی، نانو، تکنولوژی‌های روز دنیا دست یافته‌اند و حتی در همان روزهای سخت جنگ نیز با ایده‌های نوین خود به ساخت سلاح و ابراز نظامی می‌پرداختند.

چمران با تأکید بر این‌که عزم و اراده در هر کاری بسیار ارزشمند است، گفت: این اراده امروز هم در کشورمان وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران با اعلام این‌که ایدئولوژی و بینش انقلاب ما اسلامی و مبتنی بر مکتب اسلام بود، اظهار داشت: ما برای اسلام، دفاع از آن و پیروی از مکتب اسلامی قیام کردیم و در دفاع مقدس هم همین‌گونه بود.

وی ادامه داد: در بیشتر انقلاب‌های دنیا ایدئولوژی آن‌ها کمونیستی، لیبرالیستی و مارکسیستی بود که ساخته دست بشریت است.

چمران افزود: امام راحل دولتی مستقل و ضد آمریکایی را بنا کرد که همه به مخالفت با آن پرداختند و در جنگ تحمیلی دیدید که صدام به نمایندگی از تمام دنیای غرب و استکبار دست به لشگرکشی زد.

وی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی همه امکانات، سلاح‌ها و جدیدترین موشک‌های نظامی و سلاح شیمیایی علیه ایران به دست عراق می‌رسید.

چمران با ابراز این‌که جمعیت عراق در زمان جنگ کمتر از ایران بود ولی نیروهای نظامی، هوایی و دریایی و سلاح‌های شیمیایی‌اش بیشتر از ما بود، اظهار داشت: ملوک عربی نیز در آن دوران 70 میلیارد دلار کمک بلاعوض به این کشور داشتند تا عراق مقابل مکتب اسلامی، تفکر و ایدئولوژی اسلامی ما بایستد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در مورد شرایط کنونی تحریم‌های مختلف علیه ایران از سوی سران کفر و استکبار اظهار داشت: دشمن به شدت ما را زیر فشارهای گوناگون قرار داده است.

چمران با اعلام این‌که ملت ما به خوبی در مقابل فشارهای دشمن مقاومت کرده و سختی‌ها را تحمل می‌کند، ادامه داد: می‌دانیم پایان این سختی‌ها و تحمل رنج، پیروزی برای ملت ایران اسلامی است پس نباید در این شرایط مأیوس شد، ترسید و هراس به خود راه داد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در پایان یادآور شد: نباید در مقابل آنچه که در مسیر الهی و خدایی ما پیش آمده است بترسیم چرا که خداوند صابران را دوست دارد و با آن‌ها است و این امر یکی از مهم‌ترین فرمایشات خداوند در قرآن است.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول