اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس / 252

مصباحی‏مقدم: ایران شانزدهمین قدرت علمی جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: پس از انقلاب، آمریکا را پله پله از قدرتش پایین کشیدیم و ایران امروز شانزدهمین قدرت علمی در جهان است.

مصباحی‏مقدم: ایران شانزدهمین قدرت علمی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام غلام‌رضا مصباحی‏مقدم در «همایش سبک زندگی» که در مسجد جامع گرمسار برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب ما آرمان تاریخی اسلام است که بعد از دوران پیامبر (ص)، پنج سال حکومت حضرت علی(ع) و 10 ماه حکومت امام‌حسن (ع) که منجر به صلح معاویه شد، به‌وجود آمد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خداوند به ملت ایران این شایستگی را داده که با نفس‌های امام‌خمینی (ره) و ملت بصیر جان تازه بگیرد و باعث جان دادن به اسلام شود و انقلاب اسلامی با دادن خون هزاران شهید پایدار شد.

مصباحی‏مقدم تصریح کرد: امروز بعد از 34 سال در دنیا، نظام و حکومتی مشابه این حکومت پیدا نمی‏شود.

وی افزود: امام‌ (ره) یک قدیس بود و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری 24 سال است کشور را رهبری می‌کند و مقابل تمام توطئه‌ها مدبرانه امور را اداره کرده است و از این پس نیز با قدرت اداره می‌کند.

مصباحی‏مقدم خاطرنشان کرد: بنای خدا بر این است که اگر نعمتی داد از بنده نگیرد مگر این‌که خودش سلب نعمت کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ما کاری نکرده که موجب سلب نعمت شود چراکه در طول سال‏ها مشکلات سیاسی، اقتصادی و روانی را تحمل کرده است.

مصباحی‏مقدم گفت: امروز آمریکا را پله پله از قدرتش پایین کشیدیم و ایران از پله‌های ترقی بالا رفته و امروز شانزدهمین قدرت علمی در جهان است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز ایران کشوری تمام‏عیار و مستقل است و جمهوری اسلامی مسیری درست را طی می‌کند.

مصباحی‏مقدم راهکارهایی را برای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: باید تمام توان و ظرفیت خود را برای تأمین نیاز خود به‏کار گیریم و الگوی مصرف را تغییر دهیم و از تولید ملی بهره ببریم.

انتهای‌پیام/2249/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول