اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان

گلزار شهدای لرستان غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: در آئینی با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان گلزار شهدای سراسر لرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

گلزار شهدای لرستان غبارروبی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عصر امروز با حضور حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان و جمعی از مسئولان لرستان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای والا مقام درخرم‌آباد برگزار شد.

استاندار لرستان در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران هر چه دارد، از شهدای بزرگوار دارد.

حبیب الله دهمرده با بیان اینکه باید یاد و خاطره همه شهدا را گرامی بداریم، افزود: شهدا به ما درس از خود گذشتگی، شرف، ایثار و ... آموختند.

وی بر حضور گسترده مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

لازم به ذکر است، در ادامه مراسم غبارروبی قبور شهدای خرم‌آباد در بهشت رضایی این شهرستان برگزار شد.

*آیین غبار‌روبی و عطر افشانی مزار شهدا در شهرهای شرق لرستان

به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مراسم غبارروبی و عطر ‌افشانی مزار شهدای والا مقام در شهرهای دورود، ازنا و الیگودرز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

مسئولان شهرهای شرق لرستان با حضور در گلزار شهدای این مناطق ضمن بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با عطر افشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی را غبار‌روبی کردند.

به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولان دلفان گلزار شهدای این شهرستان غبار‌روبی و عطر ‌افشانی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان عصر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای دلفان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در طول 34 سال پیروزی انقلاب گفت: باید یاد و خاطره همه شهدا گرامی ‌داشته شود، زیرا شهدا با نثار جان خود عزت و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند.

حسین محمدی افزود: اگر امروز کشورمان در تمام عرصه‌های علمی، نظامی، فرهنگی و سیاسی به پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به پیش از انقلاب رسیده همگی مدیون جان فشانی‌های شهدا‌ست.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی مرهون خون شهداء است، از این رو باید یاد و خاطره همه شهدا گرامی‌ داشته شود.

محمدی با بیان اینکه شهدا با خون خود انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران را بیمه کردند، گفت: باید رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا برای نسل جوان بازگو شود.

وی افزود: شهرستان دلفان 269 شهید، 700 جانباز و ایثارگر و 22 آزاده سرافراز در عرصه‌های مختلف به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

در ادامه مزار شهدای دلفان غبار‌روبی و عطر‌ افشانی شد.

استان لرستان بیش از شش هزار و 300 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول