اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایشی

یاد شهدای عملیات خیبر در شهرکرد گرامی داشته می‎شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران گفت: با برگزاری همایشی یاد شهدا و رزمندگان عملیات افتخارآفرین خیبر در شهرکرد گرامی داشته می‎شود.

یاد شهدای عملیات خیبر در شهرکرد گرامی داشته می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کیانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش خیبریون این استان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، یک ارزش است و ترویج این ارزش اقدامی مهم به شمار می‎رود.

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، تصریح کرد: مهمترین عاملی که می‌تواند جوانان کشور را در برابر جنگ نرم دشمن مصون بدارد ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس است.

کیانی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: تقدیم بیش از 2 هزار و 400 شهید به انقلاب اسلامی و جانبازان و آزادگان متعدد تنها گوشه‌ای از ولایت‌مداری مردم این استان را نشان می‎دهد.

وی به نقش‎آفرینی رزمندگان این استان در عملیات خیبر اشاره کرد و گفت: از میان500 نفر از رزمندگان این عملیات 90 رزمنده شیمیایی و 180 نفر جانباز و مجروح است.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران ادامه داد: سوم اسفندماه، سالروز آغاز عملیات خیبر در سال 1362 با رمز مقدس یا رسول‌الله(ص) است و همایش خیبریون می‎تواند در یادآوری این رشادت‌ها نقش بسیار مهمی ایفا کند.

کیانی افزود: عملیات افتخار‌آفرین خیبر در منطقه عملیاتی جزایر مجنون شروع شد و رزمندگان اسلام موفق شدند اهداف از پیش تعیین‌شده را به تصرف خود در آورند و یگان‌های پشتیبان برای حفظ و حراست از دستاوردهای این عملیات یکی پس از دیگری وارد خطوط مقدم می شدند.

وی در پایان بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر این همایش تاکید و خاطرنشان کرد: امید می‎رود بتوان با برگزاری این همایش گوشه‌ای از شهادت‌طلبی‌ها و ایثارگران رزمندگان اسلام به ویژه رزمندگان این عملیات را تبیین کرد.

انتهای پیام/68004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول