اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد

لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد.

لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی بعدازظهر امروز در مراسم شهدای عملیات والفجر به بیان مطالبی در زمینه مقام شامخ شهدا در تاریخ انقلاب پرداخت.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه نهادینه شود، اضافه کرد: برای داشتن جامعه شهیدپرور باید از همان زمان کودکی به تربیت فرزندان توجه داشت.

امام جمعه موقت زنجان همچنین با تاکید بر آشنا ساختن نوجوانان و کودکان با راه شهدا و مقام شامخ ولایت افزود: در صورتی که کودکان با راه و سیره شهدا آشنا شوند، بسیاری از مسائل برای آنها تبیین و روشنگری می‌شود، چراکه شهدا همواره ما را با سه مولفه مهم مهدویت، عاشورا و اعتقاد به ولایت فقیه آشنا ساخته‌اند و با فداکاری‌های خود راه آزادی و دین‌داری به مردم دادند.

وی همچنین با تاکید بر آشنا ساختن دانش‌آموزان با ولایت فقیه افزود: نباید در هیچ برهه‌ای از زمان راه ولایت و رهبری فراموش شود، بلکه ما باید همواره در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام فرجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران به قدرت جهانی تبدیل شده است، اضافه کرد: این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها به برکت خون شهدا و ایثار و جانبازی آنها به دست آمده است.

همچنین در ادامه این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان نیز با تبریک دهه فجر به بیان مطالبی در زمینه اهمیت دهه فجر در تاریخ انقلاب پرداخت.

فیروز بهلولی با اشاره به اینکه دهه فجر نقطه موفقیت و اوج تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: پاسداشت و گرامیداشت این دهه وظیفه‌ای است که باید همگان آن را انجام دهند.

وی همچنین با تاکید بر الگوبرداری دانش‌آموزان از رفتار و سیره شهدا اضافه کرد: شهدا الگوی نمونه و وارسته برای همه مردم در همه برهه‌های زمانی هستند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول