اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ آزادگان

فیوز برق در همدان پرید

خبرگزاری فارس: در هفته نوزدهم لیگ دسته اول (جام آزادگان) تیم پاس موفق شد با نتیجه یک بر صفر برق شیراز را در همدان شکست دهد.

فیوز برق در همدان پرید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دیدار دو تیم پاس همدان و برق شیراز عصر امروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان پاس یک بر صفر برق شیراز را شکست داد و در رده پنجم جدول باقی ماند.

در این بازی محسن پورحاجی در دقیقه 57 با یک شوت سنگین از فاصله 25 متری دروازه برق شیراز را باز کرد. همچنین سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه، سرمربی پاس همدان را در نیمه دوم از بازی اخراج کرد.

این داور در دقیقه 75 دست به جیب شد و محمود پوراسدالله از برق شیراز را با یک کارت زرد جریمه کرد.

پاس همدان هم اکنون با 32 امتیاز در رده پنجم جدول گروه ب لیگ دسته اول قرار دارد. برق شیراز هم با این شکست در رده دوازدهم قرار گرفت و همچنان یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم کشور است.

در این گروه شهرداری یاسوج با 36 امتیاز صدرنشین است.

* ترکیب پاس همدان:

جلیل‌ احمدی، مجتبی‌ شیری، حمید فتحی، عباس‌ کاظمیان، اویس‌ کردجهان، محمد میرترابی (قاسم‌ پوراسدالله 45)، محسن‌ پور‌حاجی، امیر گداری، مهرداد‌ رضایی (مرتضی‌ تبریزی 63 - علی مطوری 90)، وحید‌ علی‌آبادی و مقداد‌ قباخلو

سرمربی: امیدطیری

* ترکیب برق شیراز:

محمدرضا امیری، سیدعلیرضا زرندی، محمد زارع، سیداحمد حیات‌منش، محمود پوراسدالله، علی‌اکبر یاراحمدی، محمدجواد زارعی‌جلیانی، مهران نورافکن، مهدی‌شیری (ستار احمدی 66)، میرفرج ‌لطفی و محمدجواد زارعی (روح‌الله عطایی 89)

سرمربی: محمد عباسی

انتهای‌پیام/89018/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول