اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری بسیج فرهنگیان خبر داد

توسعه کمی و کیفی حلقه‌های معرفتی صالحین بین فرهنگیان کشور

خبرگزاری فارس: مدیر علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان کشور از توسعه کمی و کیفی حلقه‌های معرفتی صالحین بین فرهنگیان خبر داد.

توسعه کمی و کیفی حلقه‌های معرفتی صالحین بین فرهنگیان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن نجیب‌زاده عصر امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان و شماری از فرهنگیان بسیجی که در خانه معلم سمنان انجام شد، اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی حلقه‌های معرفتی صالحین بین فرهنگیان از جمله برنامه‌های شاخص سازمان بسیج فرهنگیان است.

وی ارتقای معرفت دینی و سیاسی اعضا، ارتقای سطح علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در آموزش و پرورش،‌ توسعه فضای مجازی و تقویت فرهنگ استفاده و حضور فعال فرهنگیان در این حوزه را از دیگر اهداف و اولویت‌های بسیج فرهنگیان دانست.

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: از دیگر اهداف بسیج فرهنگیان، شناسایی، تربیت و به‏کارگیری نخبه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف است.

نجیب‏زاده ادامه داد: مردم‌یاری و کمک به محرومیت‌زدایی، مشارکت فعال در اجرایی شدن طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش، توسعه توان مدیریتی و بهره‌گیری از ظرفیت مجامع و پرهیز از موازی‏کاری نیز در دستور کار این سازمان است.

برگزاری جشنواره‏های علمی و پژوهشی در کشور

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: به منظور توانمندسازی پژوهشی بسیجیان فرهنگی، برگزاری کارگاه توانمندسازی پژوهشی فرهنگیان بسیجی و جشنواره علمی و پژوهشی با موضوعاتی که اخیراً توسط مقام معظم رهبری از جمله سبک زندگی اسلامی مطرح شده است، را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در خصوص طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: متأسفانه ما در طراحی موضوعات مختلف موفق عمل می‌کنیم؛ اما در اجرا آن‏گونه که باید موفق نیستیم.

نجیب‏زاده بیان داشت: طرح تحول بنیادین در طرح 3-3-6 (مقاطع تحصیلی) خلاصه نمی‌شود و باید تحولی بنیادین در متون،‌ محتوا، اخلاق حرفه‌ای معلمان،‌ ابزار،‌امکانات، وسایل کمک آموزشی، سخت‌افزار، ‌نرم‏افزار و ... ایجاد شود که خروجی آن نظام تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی هم‏چون شهید فهمیده و دانشجویانی فرهیخته باشد.

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: خروجی طرح تحول بنیادین باید انسان‌هایی بصیر، انقلابی، پایبند به ارزش‌ها باشد و بسیج فرهنگیان و همه نهادها و سازمان‌ها باید در راستای طرح تحول بنیادین پای کار باشند و مسئولانه خدمت کنند.

انتهای پیام/2249/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول