اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

1700 خیمه معرفتی در همدان فعال است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و 700 خیمه معرفتی در استان فعال است، گفت: در حوزه‌های معرفتی و کارآمدی زیرساخت‌های خوبی فراهم شده که همه این موضوعات به برکت نظام اسلامی است.

1700 خیمه معرفتی در همدان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان نمونه دولتی الزهرا با بیان اینکه نسل اول انقلاب به خوبی انقلاب اسلامی را درک کردند، افزود: امروز ما شاهدیم که دانش‌آموزان و فرهنگیان نسل جدید هم با توجه به گزارش‌های ارائه شده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کردند.

وی ادامه داد: با فضایی که در نمایشگاه مدرسه انقلاب این دبیرستان ایجاد شده شاهد پویایی، بالندگی و رشد کمی و کیفی دانش آموزان در فضای آموزشی هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه اظهار داشت: بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم در حوزه‌های آموزشی در مقاطع مختلف آموزش و پرورش که زیربنای فکری و توسعه کشور است با تلاش و بالندگی بیشتری مسیر را طی می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با فضای موجود در این مدرسه شاهدیم که این مجموعه انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده و این یکی از دستاوردهای انقلاب است و فضای سیاسی مناسبی را در غرفه پژوهشی دانش‌آموزان ایجاد کردند.

فامیل‌کریمی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و 700 خیمه معرفتی در استان فعال است، بیان داشت: در حوزه‌های معرفتی و کارآمدی زیرساخت‌های خوبی فراهم شده که همه این موضوعات به برکت نظام اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: در روزهای شور و نوای انقلابی دانش‌آموزان نقشی اساسی داشتند و سهم دانش‌آموزان در مقاطع مختلف انقلاب به هیچ وجه با دیگران قابل مقایسه نیست و دانش‌آموزان سهم بسزایی در آن شور انقلابی داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: در طول این سال‌ها که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهدیم که دانش‌آموزان با باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همراهی ولایت با توجه به تهاجم فرهنگی و تحریم‌های دشمنان خوب بوده و توانستند خود را با انقلاب اسلامی تطبیق دهند.

وی در ادامه یادآور شد: فضای نمایشگاهی که در این مدرسه ایجاد شده نشانگر این موضوع است که دانش آموزان و فرهنگیان راه شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دادند و باید شکر این نعمات را به جا آوریم.

فامیل‌کریمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی هنوز در نیمه راه است گفت: امیدواریم به جامعه آرمانی که مد نظر انقلاب اسلامی است برسیم و بقیه راه را مثل همیشه با موفقیت طی کنیم.

وی اضافه کرد: این دبیرستان با توجه به اینکه نوساز است با مدیریت خوب توانسته فضای آموزشی مناسبی را ایجاد کند و تجهیزات و امکانات مناسبی را برای بالندگی بیشتر دانش‌آموزان فراهم کرده است.

در پایان این مراسم دو کلاس شامل کلاس تخصصی جغرافیا و زیست‌شناسی توسط معاون سیاسی ـ امنیتی افتتاح شد.

انتهای پیام/890019/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول