اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 179 دانش‌آموز

دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی رباتیک گیلان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی رباتیک گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور 179 دانش‌آموز برگزار شد.

دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی رباتیک گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسئول برگزاری مسابقات رباتیک گیلان ظهر امروز در جریان برگزاری رقابت مذکور با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی رباتیک در گیلان به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: این دوره با حضور 179 دانش‌آموز دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شش رشته «حل ماز» ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و رشته تعقیب خط دبیرستان برگزار شد.

سعید پور باقر با بیان اینکه پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این راستا همکاری قابل توجهی داشته‌اند، افزود: منتخبان این دوره به مسابقات کشوری که اسفند ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

وی از اعزام دانش‌آموزان به مسابقات کشوری و بین‌المللی خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات نوجوانان سنین 8 تا 17 سال حضور داشتند.

این مسئول به حضور دانش‌آموزان از مدارس دولتی، غیرانتفاعی، استعدادهای درخشان و کانون‌های تربیتی در مسابقه مذکور اشاره کرد و یادآور شد: مزیت برگزاری این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل در افزایش تعداد شرکت کنندگان و حمایت بیشتر مسئولان از این سبک از مسابقات بوده است.

به گزارش فارس، این دوره از مسابقات رباتیک که در سالن ورزشی واحد رشت با حمایت پارک علم و فناوری گیلان برگزار شده است تا عصر امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/84001/غ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول