اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خبر داد

بهره‌مندی 100 درصدی کودکان دشتستان از خدمات واکسیناسیون

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از بهره‌مندی 100 درصدی کودکان دشتستان از خدمات واکسیناسیون خبر داد.

بهره‌مندی 100 درصدی کودکان دشتستان از خدمات واکسیناسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهداشت یکی از مهم‌ترین نیازها و شاخصه‌های جوامع انسانی محسوب می‌شود و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی از مسائل مهم و تاثیرگذار در گسترش خدمات بهداشتی و میزان دسترسی مردم به این خدمات است و در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در این خصوص صورت پذیرفته است.

کهن به دستاوردهای عمرانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 27 پروژه عمرانی در عرصه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان عملیات اجرایی آن شروع شده و یا آماده بهره‌برداری است.

وی اضافه کرد: بیمارستان 160 تخت‌خوابی شهید گنجی برازجان که پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که در عرصه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در حال اجرا است.

کهن ادامه داد: مراقبت از مادران باردار یکی از مسائل مهمی است که شاهد اجرای 100 درصدی آن در سطح شهرستان دشتستان هستیم.

وی با اشاره به بهره‌مندی 100 درصدی کودکان دشتستان از خدمات واکسیناسیون، افزود: کودکان زیر هفت سال 100 درصد از خدمات واکسیناسیون بهره‌مند می‌شوند و در سنین بالای هفت سال و موارد یادآور نیز پوشش کامل واکسیناسیون وجود دارد.

1100 پرسنل در بهداشت دشتستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان عنوان کرد: این شهرستان یکی از قطب‌های مهم بهداشت و درمان در سطح استان است و بخش خصوصی و بخش دولتی با دارا بودن یک‌هزار و 100 نفر پرسنل به ارائه خدمات در این زمینه فعالیت دارد.

کهن بیان داشت: تمامی بیمارستان‌های کشور از نظر بالینی مورد بررسی قرار گرفتند که در این میان 60 بیمارستان برتر شناسایی شدند و بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان نیز از بیمارستان‌هایی بود که در این ارزیابی انتخاب شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: افزایش امید به زندگی از اهداف مهمی است که مسئولان بهداشتی برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت‌های مطلوبی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

کهن خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سن امید به زندگی در کشور 50 سال بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بانوان به 74 سال و در آقایان به 70 سال افزایش یافته است.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول