اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان:

حضور مردم در صحنه‌ها به نظام اعتبار بخشیده است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: حضور مردم و پشتوانه مردمی انقلاب همواره توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به نظام اعتبار بخشیده است.

حضور مردم در صحنه‌ها به نظام اعتبار بخشیده است

احمد سعیدی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ‌اظهار داشت: حضور گسترده مردم با سلیقه‌های مختلف در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن‌، اقتدار نظام را در جهان بیش از پیش نمایان کرده و پشتوانه مردمی نظام را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی ادامه داد: مردم ایران طی 34 سال گذشته تاکنون همواره با شرکت پرشور در انتخابات‌های گوناگون و صحنه‌های دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی وفاداری خود را به ارزش‌های انقلاب نشان دادند.

سعیدی تصریح کرد: سال جاری نیز آحاد مختلف مردم با سلیقه‌های گوناگون با هر شرایطی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار علیه نظام اسلامی عنوان کرد: حضور مردم و پشتوانه مردمی انقلاب همواره توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به نظام اعتبار بخشیده است.

سعیدی با اشاره به اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌های گروهی استان کرمان از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در دهه فجر‌ از خبرنگاران به عنوان سربازان غیور حوزه اطلاع‌رسانی تقدیر کرده و افزود: اطلاع‌رسانی ویژه‌ای در ایام دهه فجر از برنامه‌های استان کرمان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت روز 22 بهمن ماه و حساسیت این روز در سال ‌جاری همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، گفت: انواع حرکت‎ها و برنامه‌های هنری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاثیر داشته است.

سعیدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز موجب بیداری مردم سراسر دنیا شده و بنیان انقلاب اسلامی براساس دستورات الهی است و بی‌شک می‌تواند بشریت را در سراسر عالم نجات دهد و به سمت کمال هدایت کند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل و در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی که نقطه مورد توجه تمام دشمنان است، بکوشیم و هوشیار باشیم و از فرصت‏هایی مانند 22 بهمن ماه که در اختیارمان قرار می‏گیرد برای حمایت همه جانبه از نظام و خنثی کردن نقشه‏های دشمنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول