اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس

شکست مقابل کاله چیزی از ارزش‌های پیکان کم نمی‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: شکست مقابل کاله چیزی از ارزش‌های پیکان تهران کم نمی‌کند.

شکست مقابل کاله چیزی از ارزش‌های پیکان کم نمی‌کند

بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین خانگی سه بر دو تیمش مقابل تیم قدرتمند پیکان تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: پیکان در دیداری خارج از خانه در آمل بازی سختی با کاله مازندران داشت که این تیم توانست بسیار کم‌اشتباه بازی کند.

وی افزود: بازیکنان ما با فشار زیادی در این دیدار روبرو شدند و ما به امتیازات این دیدار نیاز زیادی داشتیم و همگان بر این امر واقف هستند.

عطایی با اعلام اینکه این شکست چیزی از ارزش‌های تیم مدعی پیکان کم نمی‌کند، اظهار داشت: پیکان تیم قدرتمند و خوبی است که جا دارد به پیمان اکبری و عوامل این باشگاه به خاطر گردهم آوردن تیمی بسیار منسجم و منظم تبریک بگویم.

سرمربی کاله مازندران در مورد سومین بازی که به صورت متوالی با نتیجه سه بر دو کاله مازندران پیروزی را از آن خود می‌کند و مشکلاتی که عدم کسب امتیازات کامل دیدارها برای این تیم به وجود آورده است، تصریح کرد: ما نیز معتقدیم که این دیدارهای دو امتیازی برای کاله ایجاد مشکل کرده است، اگر در بازی‌های گذشته به سه امتیاز کامل دست پیدا می‌کردیم برای صعود به مرحله پلی‌آف با فراغت بیشتری بازی می‌کردیم البته این امر از ویژگی‌های ورزش والیبال است و ما نیز با اشتباهات خود امتیازات زیادی را به حریفان واگذار کردیم که امیدواریم در ادامه جبران مافات کنیم.

عطایی در مورد مصدومیت پی ‌در پی بازیکنان مؤثر و محوری این تیم ابراز داشت: در بازی‌های سختی که داشتیم بازیکنان کلیدی زیادی دچار مصدومیت شدند، پاسور و پشت خط زن از پست‌های مهم یک تیم هستند که در بازی‌های زیادی برای تیم ما مصدوم بودند.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد برنامه‌ریزی این تیم در مرحله پلی‌آف عنوان کرد: هنوز یک دیدار از مرحله گروهی باقی مانده و به بازی آینده مقابل متین ورامین در خارج خانه می‌اندیشم.

انتهای پیام/86012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول