اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

مصدومیت‌های گذشته انرژی زیادی از کاله مازندران گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان این‌که وضعیت مصدومان این تیم رو به بهبود است، گفت: مصدومیت‌ هفته‌های گذشته بازیکنان این تیم انرژی زیادی از کاله گرفت.

مصدومیت‌های گذشته انرژی زیادی از کاله مازندران گرفت

بهروز عطایی قبل از دیدار حساس هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با رویارویی کاله مازندران در خانه مقابل آلومینیوم المهدی همراه است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دیدارهای لیگ برتر والیبال وارد مراحل بسیار حساس و سخت خود شده است که همه بازی‌ها شرایط ویژه‌ای را می‌طلبند و شرایط دشوار بر همه تیم‌ها حاکم است.

وی افزود: با توجه به چینش جدول، بعد هفته نوزدهم تغییرات زیادی را مشاهده خواهیم کرد و تا حدودی شانس صعود و یا عدم راهیابی تیم‌ها به مرحله پلی‌اف تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

عطایی بازی مقابل بندرعباس را قابل توجه و با اهمیت دانست و گفت: جایگاه این تیم در جدول برای ما ارزش و اهمیتی ندارد و معیارمان توانایی تیم‌ها است، آلومینیوم تیم خوبی است و توانسته تیم‌های بزرگی را شکست دهد حتی در دور رفت، کاله نیز از این تیم شکست خورد و به دنبال جبران باخت و پیروزی در خانه مقابل آن‌ها هستیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام این‌که در دور رفت مقابل آلومینیوم اشتباهاتی داشتیم که به تیم آسیب زد، عنوان کرد: ولی هم‌اکنون سعی کردیم اشتباهات را کم کنیم و به دنبال تثبیت جایگاه خود در بالای جدول و ارتقای آن به رده‌های بالاتر باشیم.

عطایی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر مصدومیت‌ بازیکنان کاله مازندران در دیدارهای گذشته و وضعیت مصدومان در بازی آینده یادآور شد: مصدومیت بازیکنان شیرازه تیم‌های مدعی را بر هم می‌زند، در هفته گذشته بازیکنان زیادی به طور جدی مصدوم بودند، پتکویچ بیش از یک هفته تمرین نکرد و به سختی وارد میدان شد، زرینی هم بدون تمرین به کار گرفته شد و محمودی نیز بعد یک ماه و نیم به ما ملحق شد البته هر سه بازیکن 10 روز با ما تمرین نداشتند که این امر به ما آسیب زد.

وی تصریح کرد: از ابتدای فصل تاکنون با مصدومیت‌های زیادی مواجه بودیم، تأثیر یک پاسور، پشت خط و دیگر پست‌های خوب در یک تیم غیرقابل کتمان است و با مصدومیتشان تبعات زیادی برای تیم به همراه خواهد آمد، البته ما نیز تعاریفی از هر بازیکن داریم و همه بازیکنان ما در سطح خوبی به سر می‌برند.

عطایی با اعلام این‌که شهرام محمودی نیز مدتی از ناحیه کمر مصدوم بود و انرژی زیادی از تیم مقابل حریفان گرفته شد، ادامه داد: هشت هفته پاسور خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی برای بازی امروز بازیکنان ما در وضعیت بهتری قرار دارند ولی محمودی در اوج آمادگی نیست و باید آرام آرام به شرایط مطلوب برسد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که می‌توان یکی از علل شکست گذشته این تیم مقابل میزان خراسان رضوی را مصدومیت بازیکنان بیان کرد، گفت: مصدومیت‌ها در شکست گذشته کاله بی‌تأثیر نبود ولی ما می‌توانستیم دیدار گذشته مقابل میزان را به سود خود به اتمام برسانیم چرا که سه ست آخر بازی تنها با دو اختلاف امتیاز به پایان رسید، اگر کم‌اشتباه‌تر عمل می‌کردیم این شکست می‌توانست اتفاق نیفتد.

انتهای‌پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول