اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم والیبال پیکان تهران:

کاله با کوچک‌ترین لغزش از صعود به پلی‌آف باز می‌ماند

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم والیبال پیکان تهران گفت: کاله با کوچک‌ترین لغزش از حضور در مرحله پلی‌آف جا می‌ماند و به آمل آمدیم تا این تیم را از دور رقابت‌ها خارج کنیم.

کاله با کوچک‌ترین لغزش از صعود به پلی‌آف باز می‌ماند

امیر حسینی قبل از دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با بازی کاله مازندران و پیکان تهران دنبال می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی امروز مقابل کاله همانند تمامی دیدارهای لیگ برتر است چرا که تمام دیدارها برای‌ ما سنگین و حساس بوده و هیچ دیداری نبوده که قبل آن تیم برنده یا بازنده مشخص باشد.

وی با اشاره به این‌که امسال نتیجه هیچ بازی از قبل مشخص نبوده است افزود: دیدار مقابل کاله به اندازه دیدار مقابل بقیه تیم‌ها ارزش دارد.

حسینی با اشاره به این‌که پیکان نخستین تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال است، گفت: برای تثبیت صدرنشینی‌ نیز از دو بازی آینده تنها یک امتیاز احتیاج داریم و با تمام قوا مقابل کاله ظاهر می‌شویم تا حداکثر امتیاز را در آمل از آن خود کنیم.

کاپیتان تیم والیبال پیکان تهران در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر این‌که سال گذشته تیم کاله، جام قهرمانی لیگ برتر را از تهران به آمل آورد در مورد قهرمان امسال این رقابت‌ها چه نظری دارید، یادآور شد: کاله امسال هنوز نتوانسته حضور خود در جمع چهار تیم پلی‌آف را به اثبات برساند با توجه به این‌که دو بازی خیلی سخت مقابل پیکان و متین ورامین دارد که در هر کدام با کوچک‌ترین لغزش از صعود به پلی‌آف باز می‌ماند، ما به آمل آمدیم تا حتی یک امتیاز نیز به این تیم مازندرانی ندهیم و این تیم را از دور خارج کنیم.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول