اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان مازندران مقابل مناطق نفت‌خیز به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران مقابل مناطق نفت‌خیز به میدان می‌رود.

کاله جوان مازندران مقابل مناطق نفت‌خیز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دومین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، کاله جوان مازندران شامگاه امروز در خانه به دنبال جبران شکست مقابل مناطق نفت‌خیز جنوب است.

این دیدار از ساعت 18:30، امروز چهارشنبه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) پیگیری می‌شود.

در دیدار نخست این مرحله حساس، والیبالیست‌های مازندرانی در جنوب کشور به دیدار مناطق نفت‌خیز جنوب رفتند که در پایان با نتیجه سه بر یک بازی رفت را به جنوبی‌ها تقدیم کردند.

در بازی دوم مرحله حذفی، شاگردان کم‌تجربه و جویای نام حسین کاظمی مربی جوان نماینده والیبال مازندران بسیار مصمم هستند تا با پیروزی در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل کار را به بازی سوم در جنوب کشور بکشانند.

اگر در دیدار دوم، مناطق نفت‌خیز جنوب کاله جوان را مغلوب کند جنوبی‌ها با غلبه بر شمالی‌های کشور راهی مرحله نهایی می‌شوند.

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف کاله جوان مازندران باید به اهواز برود تا با تیم قدرتمند مناطق نفت‌خیز جنوب روبه‌رو شود.

مناطق نفت‌خیز جنوب کاله جوان از تیم‌های سابقه‌دار کشور در رشته والیبال است که حتی در لیگ برتر والیبال کشور نیز حضور داشته و امسال با بهره‌گیری از بازیکنان نام‌آشنا و قدرتمندی در فکر صعود به لیگ برتر والیبال است.

برای این دیدار حساس محمدحسن خوشدل ناظر فدراسیون بوده و نادر انصاری و اسماعیل ذوقی امر قضاوت را بر عهده دارند.

در این مرحله سه دیدار بین دو تیم برگزار می‌شود تا تیمی که دو دیدار را به سود خود به اتمام می‌رساند بتواند به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

گفتنی است، کاله جوان مازندران در مرحله مقدماتی در گروه نخست این رقابت‌ها حضور داشته و با درخشش و نمایش توانمندی‌های خود توانست با هدایت حسین کاظمی سرمربی جوان و بازیکنان بومی خود به این مرحله حساس صعود کند.

چهار تیم برتر دو گروه با اتمام بازی‌های مرحله مقدماتی برای حضور در مرحله پلی‌آف معرفی شدند تا برای ادامه رویارویی به مصاف یکدیگر بروند البته دیگر تیم‌های دو گروه نیز برای در اختیار گرفتن رده‌های نهم تا چهاردهم این رقابت‌ها با جدیت به رقابت با یکدیگر می‌روند.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول