اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

هزار فقره شکایت در زمینه برق‌های غیرمجاز در زنجان ثبت شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: حدود یک‌هزار فقره طرح شکایت در زمینه برق‌های غیرمجاز در استان زنجان ثبت شده است.

هزار فقره شکایت در زمینه برق‌های غیرمجاز در زنجان ثبت شد

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در نشست امورهای اجرایی استان زنجان با دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع برق، بیشترین طرح شکایت در این دفتر استفاده از برق غیرمجاز عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه 907 فقره شکایت در زمینه استفاده غیرمجاز از برق اعلام شده است، خاطرنشان کرد: شکایت متجاوزین به حریم شبکه‌های برق توسط 130 نفر و رفع ممانعت و مزاحمت بابت 17 پروژه شرکت توزیع برق استان زنجان مطرح شده است.

*طرح 307 شکایت علیه سارقان برق

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه مبلغ 4 میلیارد ریال از تعهدات متقاضیان که در قالب چک و سایر تعهدات ایفا نشده بود، در حال حاضر وصول شده است، اضافه کرد: پاسخگویی به سه شکایت اداره کل بازرسی استان زنجان، تهیه و تنظیم و ارسال پاسخ 90 مورد از درخواست‌های وصولی از طریق سامد (سامانه الکترونیکی مردم، دولت)، طرح 307 شکایت علیه سارقین شبکه‌های برق در سطح استان و اخذ بالغ بر 230میلیون ریال خسارات وارده به شرکت و رسیدگی به 18 پرونده برق گرفتگی از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به شمار می‌رود.

وی همچنین در زمینه کسب رتبه برتر توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در بین ادارات و سازمان‌های استان، در زمینه طرح سامد (سامانه الکترونیکی مردم دولت)، ادامه داد: عملکرد بسیار خوبی در طرح سامد ثبت شده است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول