اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی باشکوه در اهواز صورت گرفت

وداع با آخرین بازمانده حادثه گازگرفتگی مشهد

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع پیکر جوان اهوازی، زائر حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) با حضور گسترده مردم و خانواده‌اش برگزار شد.

وداع با آخرین بازمانده حادثه گازگرفتگی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم اهواز با علی اصغر فرخی، زائر جوان امام رضا(ع) که در مشهد به علت گازگرفتگی به کما رفته بود پس از 20 روز بستری شدن در بیمارستان سوانح بهبودی شهید سیدرضا کامیاب مشهد جان سپرد وداع کردند.

این آیین با حضور پرشور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، بسیجیان، جمع زیادی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد حضرت موسی‌بن جعفر(ع) کوی 15 خرداد واقع در ابتدای خیابان انقلاب (کمپلو) برگزار شد؛ یکی از مداحان خوزستانی به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

پیکر این سرباز جوان ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز 19 بهمن ماه از مقابل مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) اهواز تشییع و در کنار دوستانش در قطعه 2 بهشت آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پنج جوان اهوازی همزمان با ایام سوگواری اهل بیت در روزهای آخر ماه صفر به مشهد مقدس سفر کرده بودند تا روز شهادت امام رضا(ع) را در حرم نورانی آن حضرت به عزاداری بپردازند.

این جوانان که محمدرضا جلالی 31 ساله، مجتبی خدادادنژاد 27 ساله دانشجوی ترم آخر مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اهواز، مصطفی حیدری 27 ساله و دانشجوی ترم دو کارشناسی ارشد صنایع دانشگاه پیام نور تهران و علیرضا بحرکانی 27 ساله و دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد الهیات گرایش فقه حقوق دانشگاه پیام نور قم و اصغر فرخی 24 ساله و دانش‌آموخته کارشناسی حسابداری دانشگاه پیام نور اهواز  و سرباز نیروی انتظامی نام داشته؛ مصادف با شب شهادت جانسوز حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در شهر مشهد در هنگام خواب دچار گازگرفتگی شده که چهار نفر از آنان جان خود را از دست می‌دهند.

‌مرحوم فرخی تنها بازمانده این حادثه دلخراش که به حالت کما رفته بود در بیمارستان‌ بهبودی سوانح شهید کامیاب مشهد بستری شد و پس از چند روز بستری شدن دچار مرگ مغزی می‌شود.

پس اعلام مرگ مغزی توسط تیم پزشکان با رضایت خانواده‌اش در مرکز دیالیز و پیوند اعضای منتصریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اعضای قابل پیوند از بدنش جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان‌های مشهد و شیراز منتقل شد.

اعضای بدن این جوان اهوازی به ترتیب یکی از کلیه‌ها به یک بانوی 43 ساله مشهدی، یکی دیگر از کلیه‌ها به یک بانوی 32 ساله از شهرستان شاهرود استان سمنان، کبد به جوان 22 ساله از شهرستان دهلران استان ایلام، یکی از قرنیه‌ها به یک مرد 60 ساله از شهرستان قوچان استان خراسان رضوی و بخشی از پوستش نیز به خانمی 60 ساله از منطقه شاندیز مشهد پیوند زده شد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول