اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول ایام دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری سه همایش تخصصی ویژه زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی

خبرگزاری فارس: در طول دهه مبارک فجر سه همایش تخصصی با عنوان «اقتدا به روح‌الله» و ذیل موضوع انقلاب اسلامی توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

برگزاری سه همایش تخصصی ویژه زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: روز دوازدهم بهمن‌ماه نشستی با عنوان انقلاب اسلامی ایران و نقش آن در ایجاد نظام نوین جهانی با سخنرانی دکتر واعظی برگزار شد.

وی افزود: در روز پانزدهم بهمن‌ماه دکتر تبرائیان معاون بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با موضوع نقش وحدت در پیروزی انقلاب اسلامی و پیام آن برای بیداری اسلامی و همچنین در روز نوزدهم بهمن‌ماه حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس سازمان حج و زیارت با موضوع انقلاب اسلامی ایران و همگرایی جهان اسلام به سخنرانی می‌پردازند.

حسینی با بیان اینکه زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی همواره از این نشست‌ها استقبال کرده‌اند، تصریح کرد: این جلسات در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: در رواق مبارکه دارالرحمه حرم مطهر رضوی نیز نمایشگاهی با رویکرد شناخت ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب شکوهمند اسلامی و بیداری اسلامی برای این زائران عزیز برپا شده و مسابقات متنوع فرهنگی نیز برای سنین مختلف طراحی شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به برپایی کارگاه پرسش و پاسخ ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر مشهد با عنوان «نسیم رضوان» به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: دکتر علی غلامی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با موضوع "چرا انقلاب"، به صورت کارگاه تربیتی، اخلاقی و اعتقادی در این کارگاه به ایراد سخن می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این کارگاه پنج‌شنبه و جمعه 19 و 20 بهمن‌ماه با هدف پاسخ به شبهات جوانان درباره انقلاب اسلامی با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول