اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام دانش‌آموزان قمی به مناطق جنگی جنوب

220 زائر نور راهی کربلای ایران شدند

خبرگزاری فارس: 220 دانش‌آموز پسر قمی طی مراسمی عازم کربلای ایران و سرزمین‌های نورانی جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس شدند.

220 زائر نور راهی کربلای ایران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام احمد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) در این مراسم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به جان‌فشانی‌های جوانان دیروز برای تأمین امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی اظهار کرد: اکنون نوبت ماست که راه آن بزرگواران را ادامه داده و با جهاد علمی و تهذیب نفس در مقابل بیگانگان ایستادگی کرده و تا پای جان از آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری دفاع کنیم.

در ادامه محمود ملکی رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه قم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا، تلاش ملت و جان‌فشانی جوانان این مرز و بوم به پیروزی رسید و تداوم یافت.

وی افزود: کسانی که در این اردوها شرکت می‌کنند باید علاوه بر اینکه خود را از معنویت سیراب کنند دیده‌ها و شنیده‌هایشان را برای همسالان و همکلاسان خود تعریف کرده و آن‌ها را نیز از فیض معنویت شهدا بهره‌مند سازند.

بر اساس این گزارش دانش‌آموزان با بدرقه مسئولان آموزش و پرورش و سپاه خود را آماده این سفر روحانی کرده و به وسیله پنج دستگاه اتوبوس راهی کربلای ایران شدند.

دانش‌‌آموزان شرکت‌کننده در این اعزام از میان دبیرستان‌های پسرانه ناحیه سه آموزش و پرورش قم انتخاب شده‌اند و طی سفری چهار روزه به جنوب کشور از اماکنی همچون منطقه عملیات محرم، شرحانی و یادمان شهدای عملیات فتح‌المبین بازدید کرده و به زیارت آرامگاه دانیال نبی(ع) نیز مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول