اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران خبر داد

مسمومیت 5 نفر بر اثر گازگرفتگی در مازندران

خبرگزاری فارس: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران از وقوع حادثه گازگرفتگی در بهشهر خبر داد و گفت: در این حادثه پنج نفر دچار مسمومیت شدند.

مسمومیت 5 نفر بر اثر گازگرفتگی در مازندران

مهین تفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: در این حادثه که در جاده کنت قنبرآباد این شهرستان رخ داد پنج نفر از جمله دو مرد و سه زن که در میان آن‌ها دو کودک یک و 9 ساله نیز بود، دچار مسمومیت شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران علت حادثه را بر اساس اظهارات حادثه‌دیدگان، استفاده از چراغ گاز به عنوان وسیله گرمایشی که فاقد ایمنی است عنوان کرد و افزود: همه ساله با وجود توصیه‌های ایمنی و هشدار عدم استفاده از وسایل غیراستاندارد گرمایشی، باز هم شاهد بروز این گونه حوادث هستیم که در برخی از این بی‌احتیاطی‌ها مرگ افراد را نیز شاهدیم.

تفضلی یادآور شد: مسمومیت ناشی از گازگرفتگی به شکل‌های مختلف در کنار تصادفات، بیشترین مأموریت‌های اورژانس 115 در ایام سرما است و نهادینه‌ شدن فرهنگ توجه به نکات ایمنی از طریق رسانه‌ها در جامعه ضروری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: افراد کمک‌کننده به حادثه‌دیدگان گازگرفتگی نباید به مدت طولانی در معرض گاز قرار گیرند چرا که احتمال مسمومیت خودشان نیز وجود دارد.

گفتنی است،‌ امسال نیز شاهد چندین مورد مرگ خاموش و حوادث مسمومیت گاز در فصل سرما بودیم و رعایت نکات ایمنی از افزایش این آمار جلوگیری می‌کند.

انتهای‌پیام/86013/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول