اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی قزوین خبر داد

کشف 6267 ثوب البسه خارجی قاچاق در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی قزوین از کشف شش هزار و 267 ثوب البسه و 840 عدد لوازم بهداشتی ـ آرایشی خارجی قاچاق خبر داد.

کشف 6267 ثوب البسه خارجی قاچاق در قزوین

محمدقربان عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان البرز با اجرای طرحی شش هزار و 267 ثوب البسه و 840 عدد لوازم بهداشتی ـ آرایشی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در نخستین اقدام روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز طرح مبارزه با کالا و ارز را اجرا و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین ـ کرج به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد پنج هزار و 22 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف و راننده آن دستگیر شد.

عسگری بیان کرد: همچنین، این مأموران روز گذشته در ادامه اجرای این طرح یک دستگاه سواری پژو 405 را متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک هزار و 245 ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران انتظامی بخش محمدیه هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین ـ تهران یک دستگاه اتوبوس را مورد بازرسی قرار داده و 840 عدد لوازم بهداشتی _ آرایشی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/2667/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول