اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبی:

5 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عسلویه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبی گفت: 5 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عسلویه کشف شد.

5 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عسلویه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خدابخش نیکنام بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان انتظامی است و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: برخورد با متخلفان و برقراری نظم و امنیت از مهم‌ترین برنامه‌های نیروهای انتظامی این منطقه است.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف محموله سوخت قاچاق در پارس‌جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اطلاعات پارس جنوبی، با توقیف یک دستگاه خودرو ایسوزو، موفق به کشف 5 هزار لیتر محموله گازوئیل قاچاق شدند.

نیکنام تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های مهم این فرماندهی بوده و پلیس این شهرستان در این راستا کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس اطلاعات این فرماندهی، هنگام گشت‌زنی با کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی تانکر دار ایسوزو مشکوک و با توقیف این خودرو یک محموله 5 هزار لیتری گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مسئول اظهار داشت: ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده حدود 125میلیون ریال برآورد شده و یک نفر متهم آن به همراه محموله قاچاق کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مبادی ذی‌ربط دلالت داده شد.

نیکنام یادآور شد: از تمام امکانات و توان موجود برای تامین امنیت پارس‌جنوبی بهره می‌بریم و با همکاری مردم و سایر مسئولان در این مسیر گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول