اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

حفظ دستاوردهای انقلاب یک وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: حفظ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است.

حفظ دستاوردهای انقلاب یک وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی در جمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: حفظ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی باید در حراست از آن کوشا باشند.

وی با بیان اینکه جوانان صالح و عالم دستاوردهای انقلاب هستند که باید نگهداری شوند، تصریح کرد: همه دستاوردهای انقلاب مدیون رشادت‌های رزمندگان، فجرآفرینان و خون شهدا است.

کمالی بیان داشت: باید با تمسک به اسلام و ایمان دستاورد با ارزش نظام جمهوری اسلامی را پاسداری و دشمن را در تمام لحظات مایوس و ناامید کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان ما با تمام حربه‌ها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند که همه ما وظیفه داریم با ایجاد فضای امید و نشاط که از بنای اسلام است، اقدام موثری انجام دهیم.

کمالی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های سیاسی حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه، سرنگونی استبداد شاهنشاهی، کسب استقلال و آزادی و حمایت از آزادی‌خواهان است و در تمام دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و علمی موفق بوده است.

وی به اقدامات دولت در شهرستان عنبرآباد اشاره کرد و ابراز داشت: اولویت شهرستان ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی است که از تمام ظرفیت شهرستان در این راستا استفاده می‌شود تا با ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان گام مؤثری در محرومیت‌زدایی منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/80005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول