اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مفهوم آزادی در ایران با یادآوری دوران ستم‌شاهی قابل درک است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آزادی در ایران اسلامی معنای واقعی دارد و مفهوم آن با یادآوری دوران ستم‌شاهی قابل درک است.

مفهوم آزادی در ایران با یادآوری دوران ستم‌شاهی قابل درک است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان کمیته‌های 22گانه ستاد دهه فجر کردستان در سنندج اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عمل به اعتقادات مذهبی هم ممکن نبود که با پیروزی این نظام الهی، اکنون ایران آزادترین کشور برای عمل به اعتقادات مذهبی است. 

وی اضافه کرد: در دوران رژیم منحوس پهلوی مذاهب شیعه و سنی نمی‌توانستند به اعتقادات مذهبی خویش جامه عمل بپوشانند اما امروز کشور اسلامیمان در این زمینه الگو و نمونه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: مطابقت داشتن رفتار و حکومت ایران با اسلام و ارزش‌های دین موجب شده است تا سایر کشورها از ایران طرفداری کنند و این مسئله در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی به روشنی مشخص است که به نفع ما سخن می‌گویند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی دوران قبل از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: اقدام علیه اسرائیل خط قرمز رژیم شاه بود و مستشاران آمریکایی برای مردم کشور تصمیم‌گیری می‌کردند و در این مسیر تمامی جوانب را به نفع خود و به ضرر مردم می‌دیدند.

به گفته وی، امام راحل با پشتیبانی مردم به دوران حکومت ظالمانه شاهنشاهی پایان دادند و این در شرایطی صورت گرفت که هیچ کدام از مسئولان آنان در باورشان نمی‌گنجید که دوران آنان به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با اجرای توطئه‌های مختلف در قالب کودتاها و ایجاد بحران‌های داخلی، براندازی نظام اسلامی را هدف قرار داده بود اما اتحاد ملت و رهبری‌های داهیانه امام راحل مانع از تعبیر این رویای آنان شد.

وی تصریح کرد: آنها چون نتوانستند با این اقدامات کاری را از پیش ببرند، جنگی 8 ساله را بر ما تحمیل کردند تا اینکه آستانه تحمل مردم را پایین آورده و به اهداف براندازانه خود برسند و نیز انقلاب اسلامی را در ایران محصور نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: آمریکا با آن همه قدرت و هیبت در آن دوران که انقلاب اسلامی پشتوانه‌ای از حیث امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی نداشت، نتوانست کاری انجام دهد، امروز با خودکفا شدن نظام اسلامی در عرصه‌های فناوری و پیشرفت تهدیدهای آنان کارساز نخواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و حضور گسترده مردم را پشتوانه‌ای برای حفظ و استمرار نظام اسلامی خواند.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول