اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی فردوس خبر داد

واگذاری 65 واحد مسکونی به معلولان فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس از واگذاری تعداد 65 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این سازمان خبر داد.

واگذاری 65 واحد مسکونی به معلولان فردوس

سیدحسین پارسای‌محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: معلولان دارای استعدادهای بی‌نظیری هستند که باید زمینه و بستر لازم برای شکوفایی این استعدادها فراهم شود.

وی گفت: معلولان باید فرصت پیدا کنند تا استعدادهای خلاق هنری و فکری خود را رشد داده و آن را نه تنها برای منافع خود، بلکه برای غنی‌سازی جامعه به کار گیرند.

رئیس اداره بهزیستی فردوس افزود: توجه به مسکن و اشتغال از مهم‌ترین نیازهای معلولان است که با هدف توانمندسازی و خودکفایی معلولان باید در رأس کار سازمان بهزیستی قرار گیرد.

پارسای محبی از واگذاری تعداد 65 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی فردوس خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی این واحدها به اتمام رسیده و بلافاصله پس از تامین روشنایی، این واحدها به مددجویان واگذار می‌شود.

وی همچنین از واگذاری تعداد 85 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی فردوس در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: این تعداد واحد با همکاری موسسه خیریه مولی‌الموحدین فردوس احداث و عملیات اجرایی تعداد 80 واحد مسکونی دیگر نیز از یک ماه گذشته آغاز شده است.

*نگهداری 80 معلول در مراکز تحت نظارت بهزیستی فردوس

رئیس اداره بهزیستی فردوس همچنین از نگهداری تعداد 80 معلول جسمی، حرکتی و کم‌توان ذهنی در مراکز تحت نظارت این سازمان خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 50 دختر کم‌توان ذهنی در مرکز گل‌های امام رضا(ع) و تعداد 30 معلول مزمن روانی در مرکز بوعلی شهرستان فردوس نگهداری می‌شوند.

پارسای محبی افزود: به منظور شکوفایی استعدادهای معلولان تعداد 23 معلول جسمی، حرکتی و کم‌توان ذهنی در مرکز حرفه‌آموزی ارمغان شهرستان فردوس به فراگیری حرفه‌های مختلفی همچون معرق، نقاشی، کار روی سفال و گلدوزی مشغول هستند.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان به قشر معلول شد و تصریح کرد: باید با به کارگیری معلولان در بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی به خودکفایی آنان کمک کرد.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول