اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

خانواده‌ها به تربیت صحیح فرزندان اهمیت بدهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: خانواده‌ها بیش از این باید به تربیت صحیح فرزندان خود اهمیت بدهند و این وظیفه مهمی است که کوتاهی در انجام آن صدمه جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می‌کند.

خانواده‌ها به تربیت صحیح فرزندان اهمیت بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغرعسکری ظهر امروز در نشست خانواده در این شهرستان با اشاره به اهمیت نماز اظهار داشت: مبدا تمام آسیب‌های وارده به گروه‌های مختلف مردم عدم تقلید و ‌نماز نخواندن است و کسی که به خدا ایمان دارد واجبات را هم انجام می‌دهد به سعادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه کسی که تعلیم و تربیت صحیح دارد، قطعا از هرگونه آسیب مصون می‌ماند، با توجه به اهمیت و ارزش نماز و اینکه نماز انسان را به قرب الهی می‌رساند بر اقامه نماز و ترک محرمات تأکید کرد.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: از هر کاری که خلاف شرع دین مبین اسلام است، پرهیز کنید، زیرا دشمن در کمین است تا شما را از دین جدا کند.

عسکری با اشاره به جنگ نرم دشمن و آسیب‌هایی که از طریق ماهواره به خانواده‌ها وارد می‌شود، بیان کرد: انسان مقید و نمازخوان هیچ‌گاه مسیر بد را در پیش نمی‌گیرد و راهی را می‌رود که خداوند به او نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بیش از این باید به تربیت صحیح فرزندان خود اهمیت بدهند و این وظیفه مهمی است که کوتاهی در انجام آن صدمه جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می‌کند.

به گزارش فارس این نشست توسط اداره تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول